peruustusvalon katkaisijan vaihto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
piia
'Kadett'
'Kadett'

peruustusvalon katkaisijan vaihto

Viesti Kirjoittaja piia »

Moikka,

millä työkalulla saan vaihdettua uuden peruutusvalojen kytkimen/katkaisijan?

Meinasin viedä korjaamolle auton, mutta pelkkä osa maksaa 28e ja työn kanssa 80-90e. Ja motonetista saan osan 6,50e.

Ongelmana on nyt vain se osaanko itse vaihtaa katkaisijan. Jos joku osaisi neuvoa!

Piia
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Mikä auto/millä moottorilla/vaihteistolla? Nuo tiedot kun kerrot niin joku osaa varmaan kertoa missä katkaisija on ja miten se irtoaa.
piia
'Kadett'
'Kadett'

Autoni on Opel astra vm. -99.
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: peruustusvalon katkaisijan vaihto

Viesti Kirjoittaja tursas »

piia kirjoitti:Moikka,

millä työkalulla saan vaihdettua uuden peruutusvalojen kytkimen/katkaisijan?

Meinasin viedä korjaamolle auton, mutta pelkkä osa maksaa 28e ja työn kanssa 80-90e. Ja motonetista saan osan 6,50e.

Ongelmana on nyt vain se osaanko itse vaihtaa katkaisijan. Jos joku osaisi neuvoa!

Piia
Tuolla sun toisessa Topicissa se työ jo neuvottiinkin, joten tommosta katkasijaa pitää ettiä sieltä vaihteiston päältä, koneen oikeelta puolelta ja siihen pitäis päästä kiinni konepellin alta: http://www.kinzers.com/don/landcruiser/ ... switch.jpg
Ainakin mulla se oli muistaakseni samankokoinen, kun tulpat eli avaa tulpanavaajalla tai isolla lenkillä(vastapäivään kiertäen), piuhat ensin irti, mutta ei runkoon.
piia
'Kadett'
'Kadett'

Kiitos neuvoista. Eiköhän homma onnistu, jopa minultakin.

T. Piia
Vastaa Viestiin