Astra 2.0 turbo disel 1998

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
kurapyörä
'Agila'

Astra 2.0 turbo disel 1998

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Mikä on se ensimmäinen siimäpyörä nokasta päin? repsikan puolella konetilassa johon menee laturin/ohjaustehostimen hihna ( eihän siinä ole vesipumppua? ) mikä on sen kyseisen osan nimi hajosi itseltä :evil: siimapyörästä lähti kuulat kävelemään ja nyt on hirvee glappi
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Minä en kyllä tuosta selostuksesta mitään ymmärtäny, mutta tarkotatko remmin kiristinpyörää?
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Matzi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Matzi »

Apulaitehihnan automaattikiristin itsellekin ensimmäisenä tulee mieleen eikä ole vesipumppu tuon hihnan avulla toimivaa mallia.
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Matzi kirjoitti:Apulaitehihnan automaattikiristin itsellekin ensimmäisenä tulee mieleen eikä ole vesipumppu tuon hihnan avulla toimivaa mallia.
Kyllä se vesipumppu mun tietääkseni pyörii sen apulaitehihnan välityksellä. :roll:
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Janne M kirjoitti:
Matzi kirjoitti:Apulaitehihnan automaattikiristin itsellekin ensimmäisenä tulee mieleen eikä ole vesipumppu tuon hihnan avulla toimivaa mallia.
Kyllä se vesipumppu mun tietääkseni pyörii sen apulaitehihnan välityksellä. :roll:

Kyllä se tosiaan pyörii, mutta jos se klappaa, niin vettä lentää välistä.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Matzi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Matzi »

Janne M kirjoitti:Kyllä se vesipumppu mun tietääkseni pyörii sen apulaitehihnan välityksellä. :roll:
Selvä homma. Eipä ole sinne sivulle konetta ollut paljon asiaa joten en ollutkaan aivan 100% asiasta. Hyvä että selvisi tämäkin jos joskus tarvitsee sellainen vaihtaa vanhemmille tai naapurille.
Vastaa Viestiin