calibra 8v vinkuu jakohihnan vaihdon jälkeen!!!
calibra 8v vinkuu jakohihnan vaihdon jälkeen!!!
tosiaan vaihdoin jakohihnan eilen ja auto vinkuu aika pahasti.. sit ku painaa kaasua niin se lakkaa.. mistä tää voi johtua???
-
vectra 4x4i
- 'Kapitän'

- Undertaker
- 'Diplomat'

Yleensä tuo on 90 astetta.vectra 4x4i kirjoitti:Näin karkeesti katottuna; peukalolla ja etusormella otat hihnan pisimmästä sivusta kiinni ja jos kääntyy noin 45 astetta niin hihna on sopivan kireällä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
kyllä 45 astetta on liian kireä.TJT kirjoitti:Yleensä tuo on 90 astetta.vectra 4x4i kirjoitti:Näin karkeesti katottuna; peukalolla ja etusormella otat hihnan pisimmästä sivusta kiinni ja jos kääntyy noin 45 astetta niin hihna on sopivan kireällä.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Kyllä se jakohihnakin vinkuu.
Itse jokunen kesä sitten vaihdoin sen, meni liian kireälle ja vinkui. Vähän löyssemmälle ja avot.
Nyt, merkkiliikkeessä oli remmin vaihdossa ja vinkuu taas, ulos ei pahemmin kuulu, mutta sisälle kuuluu, ja vaan nimenomaan tyhjäkäynnillä.
Ääni on erilainen kun luistavalla laturin remmillä.
Tässä olen itseni kanssa taistellut että pitäisiköhän sitä ooppelilla käydä valittamassa, tuskin tekee laakereillekkaan hyvää...
Itse jokunen kesä sitten vaihdoin sen, meni liian kireälle ja vinkui. Vähän löyssemmälle ja avot.
Nyt, merkkiliikkeessä oli remmin vaihdossa ja vinkuu taas, ulos ei pahemmin kuulu, mutta sisälle kuuluu, ja vaan nimenomaan tyhjäkäynnillä.
Ääni on erilainen kun luistavalla laturin remmillä.
Tässä olen itseni kanssa taistellut että pitäisiköhän sitä ooppelilla käydä valittamassa, tuskin tekee laakereillekkaan hyvää...
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
- vetkula4x4
- 'Diplomat'