turbo power?
Nii ei mullakaan oo muuta tietoo tosta tehojutusta muutaku et tehoja ei saa olla yli20% enempää mallisarjan tehokkaimpaan moottoriin... mutta tehot saa aika helposti kohdalle ku säätää sytkää penkissä ja pistää kuristimen imupuolelle ni voi laittaa vähä ahtojakin siihe penkki tulokseen eikä mee yli rajan!
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
"kalikan raato ja 1.5bar"
No siis turbonhan saa lätkästä kiinni ihan vapaasti ilman erillisiä lupia jos tehot ei ylitä sitä 20% sääntöä.
käsittääkseni sit pitää penkittää tehot ja viedä auto penkitystodistuksineen muutoskatsastukseen, ja tehothan pitää olla sallituissa rajoissa
Ja siitä eteenpäin en osaakaan sanoo että mitä normikatsastuksessa tapahtuu...luulisin että muutoskatsastus riittää tehotodistukseks.
Ja mullahan ei oo mitään kokemusta turbotuksesta eli Tuomas korjailkoon niitä virheitä mitä mun tekstistä löytyy

<font size=-1>[ This Message was edited by: Minä on 2003-03-29 12:11 ]</font>
käsittääkseni sit pitää penkittää tehot ja viedä auto penkitystodistuksineen muutoskatsastukseen, ja tehothan pitää olla sallituissa rajoissa
Ja siitä eteenpäin en osaakaan sanoo että mitä normikatsastuksessa tapahtuu...luulisin että muutoskatsastus riittää tehotodistukseks.
Ja mullahan ei oo mitään kokemusta turbotuksesta eli Tuomas korjailkoon niitä virheitä mitä mun tekstistä löytyy
<font size=-1>[ This Message was edited by: Minä on 2003-03-29 12:11 ]</font>
Ja mikähän laki oikeuttaa tällaseen ?? Prkleen puupäät !! Kohta ei katsasta kukaan mitään autoa pieneilläkään virityksillä missään kun joka prkleen foorumissa äijät tauhkaan näitä kusetusjuttuja ! Kaiken lisäksi nämä tauhkaajat ei itse koskaan tee minkäänlaista turboautoa, torpedoivat vaan muilta mahdollisuudet harrastaa!On 2003-03-28 22:42, Minä wrote:
eli tehoja voi nostaa muutoskatsastuksen jälkeen reippaasti.
Niin, niuhottaja iski taas, mutta kyllä henk. koht. tuttaa tämä aihe! Jokainen tehköön tykönään, mitä haluaa, mutta julkisissa foorumeissa vois _HIEMAN_ miettiä mitä kirjottelee !
turbon saa laittaa kunhan tehot ei ylitä sitä 20%sääntöä ja konttorin sedät kyllä tietää että ahtoja nostetaan katsastuksen jälkeen mutta kun ne ei voi sille mitään,saahan autoon laittaa ilokaasu vehkeetkin kunhan pullo ei oo kiinni katsastuksessa.katsastuksessahan tarkastetaan että auto on sillä hetkellä tieliikenne kelpoisessa kunnossa,jokaisenhan pitäisi itse pitää huolta että se on sitä myös muulloin.niin ja siihen tehotodistukseen vielä että tehot todistetaan vain muutoskatsastuksessa,ei tarvii olla joka vuosi erikseen todistusta.itselläni lukee mantan papereissa 96kw.ja 0.4 bar. mut taitaa olla jotain muuta,katsastusmieskin totes naureskellen et pitäiskö hitsata hukkaportti kiinni ja löi leiman lappuun
Juu, näin ne rakentelusäännöt helpottuu kuten myös katsastus "porsaanreikiä" käyttäen !On 2003-03-29 16:56, JaneZki wrote:
Eihän katsastus mies voi asialle mitää jos on turbo ja säädettävä ruiskunohjaus esim.hestec ni sen voi säätää katsastukseen pienillä ahdoilla ja sen jälkeen nostaa ahdot takas, näin teen itsekin vaikka ei viä turboo oo.....
Eikä sulle JaneZki varmaan koskaan turpoa tuukkaan ...