eli peilin säätö ei toimi yläsuunnassa,muut suunnat toimii.Myös moottori toimii,,mutta tuntuis kun ratas löisi tyhjää tms.Oviliitin on jo tutkittu.
Mistä tuota avaamaan jotta sais moottorin esiin?
vectra -99 sivupeilin säätövika
vectra -99 sivupeilin säätövika
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Veikkaan että B vectrassa on sama systeemi kuin G astrassa eli sen kääntömoottorin saat näkyviin kun irroitat peilin lasin. Sen irroitus vaan ei valitettavasti ole välttämättä kovin helppoa ainakaan niin että lasi säilyisi ehjänä. Itse olen astrasta kerran irroittanut ja se lähti kun alkoi varovasti vääntää siitä peilin päästä sitä lasia ulospäin. Sen lasin kiinnitys siihen kääntömoottoriin on ainakin astrassa neljällä peltisuikaleella jotka painuvat siellä moottorissa oleviin hahloihin ja ne irtoavat tosiaan ihan lasia ulospäin vetämällä plus sitten lasissa on kiinni lämmitysvastuksen johdot, mutta ne saa irroitettua helposti kun vaan sen lasin saa ensin irti moottorista. Moottori itsessään on helppo avata ainakin astrassa ja on kiinni siellä peilin rungossa kolmella torx-ruuvilla.
Tuohon malliin suurinpiirtein, se lasi on kiinni säätömoottorin "palloissa" ihan vaan painamalla eli se lasi lähtee säätömoottorista irti kun ruuvimeisselillä vääntää sen kiinnityskohdan juuresta. Mutta kuten sanottu varovaisuus kannattaa tai saa ostaa uuden peilin lasin. Kyllä sen kiinnitystekniikan näkee kun peilin sivusta sinne vähän kurkkii. Tuo itse säätömoottori on kiinni juuri noin ja jos se on rikki pienenä vihjeenä että minultakin semmoinen säätömoottori löytyy 8 euron rahasuoritusta vastaan 
No tuossa oli sellainen vika että pystysuuntaa säätävä pallonatsa oli irronnut peilin takaa ja pyöri siten tyhjää.
korjaukseksi olisi riittänyt painaa peiliä ylhäältä voimakkaasti ja pohjaan.No täytyihän tuo avata ja katsoa.
korjaukseksi olisi riittänyt painaa peiliä ylhäältä voimakkaasti ja pohjaan.No täytyihän tuo avata ja katsoa.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Astra G 1.6 8V