Mv6 94 ja automaattiongelmat
Mv6 94 ja automaattiongelmat
ELikkäs eilen auto toimi moitteettomasti ja aamulla kun olin lähdössä töihin ajotietokone ilmoitti ongelmista automaattilaatikossa. Pakki menee päällä ja auto liikkuu muutenkin eteenpäin ,mutta d:llä melko vaivalloisesti. Pakko vaihteilla paremmin, mutta vaihtaessa tokaisee hiukan. Samassa rytäkässä aamulla syttyi myös airbagin valo, joka vilkkuu aina välillä moottorinvikavalon ohessa. OLen oikeasti äimän käkenä asian tiimoilta koska eilen auto ei eds varoitellut mistään tulevasta ongelmasta. Tänään vien sen pistokkeen päähän toivoen, että jotain selviää, mutta kertokaapas, jos jollain kokemusta samoista ongelmista ja mitä oli loppujen lopuksi vialla. Kiitokset valmiiksi!!![
Re: Mv6 94 ja automaattiongelmat
JA ajotietokone valittaa automaattivaihteistoa. Auttakkee nyt perkele miestä hädässä!!!embuske kirjoitti:ELikkäs eilen auto toimi moitteettomasti ja aamulla kun olin lähdössä töihin ajotietokone ilmoitti ongelmista automaattilaatikossa. Pakki menee päällä ja auto liikkuu muutenkin eteenpäin ,mutta d:llä melko vaivalloisesti. Pakko vaihteilla paremmin, mutta vaihtaessa tokaisee hiukan. Samassa rytäkässä aamulla syttyi myös airbagin valo, joka vilkkuu aina välillä moottorinvikavalon ohessa. OLen oikeasti äimän käkenä asian tiimoilta koska eilen auto ei eds varoitellut mistään tulevasta ongelmasta. Tänään vien sen pistokkeen päähän toivoen, että jotain selviää, mutta kertokaapas, jos jollain kokemusta samoista ongelmista ja mitä oli loppujen lopuksi vialla. Kiitokset valmiiksi!!![