Mv6 94 ja automaattiongelmat

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
embuske
'Agila'

Mv6 94 ja automaattiongelmat

Viesti Kirjoittaja embuske »

ELikkäs eilen auto toimi moitteettomasti ja aamulla kun olin lähdössä töihin ajotietokone ilmoitti ongelmista automaattilaatikossa. Pakki menee päällä ja auto liikkuu muutenkin eteenpäin ,mutta d:llä melko vaivalloisesti. Pakko vaihteilla paremmin, mutta vaihtaessa tokaisee hiukan. Samassa rytäkässä aamulla syttyi myös airbagin valo, joka vilkkuu aina välillä moottorinvikavalon ohessa. OLen oikeasti äimän käkenä asian tiimoilta koska eilen auto ei eds varoitellut mistään tulevasta ongelmasta. Tänään vien sen pistokkeen päähän toivoen, että jotain selviää, mutta kertokaapas, jos jollain kokemusta samoista ongelmista ja mitä oli loppujen lopuksi vialla. Kiitokset valmiiksi!!![
embuske
'Agila'

Re: Mv6 94 ja automaattiongelmat

Viesti Kirjoittaja embuske »

embuske kirjoitti:ELikkäs eilen auto toimi moitteettomasti ja aamulla kun olin lähdössä töihin ajotietokone ilmoitti ongelmista automaattilaatikossa. Pakki menee päällä ja auto liikkuu muutenkin eteenpäin ,mutta d:llä melko vaivalloisesti. Pakko vaihteilla paremmin, mutta vaihtaessa tokaisee hiukan. Samassa rytäkässä aamulla syttyi myös airbagin valo, joka vilkkuu aina välillä moottorinvikavalon ohessa. OLen oikeasti äimän käkenä asian tiimoilta koska eilen auto ei eds varoitellut mistään tulevasta ongelmasta. Tänään vien sen pistokkeen päähän toivoen, että jotain selviää, mutta kertokaapas, jos jollain kokemusta samoista ongelmista ja mitä oli loppujen lopuksi vialla. Kiitokset valmiiksi!!![
JA ajotietokone valittaa automaattivaihteistoa. Auttakkee nyt perkele miestä hädässä!!! :o
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Äkkiseltään tulee mieleen vaihteiston asentotunnistimen häiriö. Luultavasti likaantuminen.

Siksi kulkee D -asennolla vaivalloisesti, koska häiriötilan ollessa päällä on myös D -asennolla jatkuvasti kolmosvaihde käytössä.
Vastaa Viestiin