Vectra 2.0 dti -98 puhti pois
Vectra 2.0 dti -98 puhti pois
Kertokaas viisaammat mistä lähteä ettimään vikaa, kun auto on ihan hengetön alle 1600 kierroksen. Tuossa lukemassa lähtee ahdin mukaan,mutta siltikin siitä puuttuu se jokin. Perstuntumalta siitä puuttuu jonkin verran tehoja. Vikavalo ei pala ja auto lähtee hyvin käyntiin, joten tuskin siellä mitään isompaa vikaa on. Autolla on kyllä keritty ajelemaan jo/vasta 380tkm. Muuten tuo ooppeli on kyllä pelannut moitteettomasti ja olen ollut siihen todella tyytyväinen 
Tuo imusarjan putsaus on suunnitelmissa. Täytyy vielä odotella vähän aikaa että saa talliin tilaa. Ei tuo kosla luultavimmin mistään isommin rikki ole. Kokeilin vaan paria kaverin dti ooppelia ja ne oli mun mielestä jonkun verran kirpeämpiä. Lähinnä käyny mielessä että olisko noissa suuttimissa jotain kulumista kenties
Tiedä sitten minkä verran tuo imusarjan putsaus operaatio auttaa? Onhan tuolla kumminkin ehditty jokunen kilometri imupuolta nokeamaan 
kyllä se imusarjan putsaus kannattaa, jos tukossa ahistaa ilman pääsyä.Cazzy kirjoitti:Tuo imusarjan putsaus on suunnitelmissa. Täytyy vielä odotella vähän aikaa että saa talliin tilaa. Ei tuo kosla luultavimmin mistään isommin rikki ole. Kokeilin vaan paria kaverin dti ooppelia ja ne oli mun mielestä jonkun verran kirpeämpiä. Lähinnä käyny mielessä että olisko noissa suuttimissa jotain kulumista kentiesTiedä sitten minkä verran tuo imusarjan putsaus operaatio auttaa? Onhan tuolla kumminkin ehditty jokunen kilometri imupuolta nokeamaan
Dieselhän on ilman ylimäärällä toimiva
Suuttimien kunto toinen, joka vaikuttaa kulkuun sekä kulutukseen.
ilmamassamittari todennäköinen vika.
Jos sinulla on jokin jännitemittalaite tai tallentava oskiloskooppi, niin on helppo havaita massamitarin vika , kun mittaat signaalipuolelta jännitten.
Ryntäytä moottoria paikallaan (pumppaa muutaman kerran)Jos jännite ei nouse yli 4:n voltin , siis jää alle on massa-mittarisi viallinen.
massamittari on yksi pääsuureista syötön annosteluun