Mistä löytää kannentiiviste 1.3 koneeseen jossa on kuparivahvike öljyreijän ympärillä.
Merkki malli ostopaikka. OLi aikaisemmin payenin tiiviste jossa oli sellainen vahvike eikä vuotoja ja olen pariin koneeseen vaihtanut tiiviste payen jossa ei ollut vahvike ja ne vuotavat.
Mitä liimaa suosittelette kannen ja venttiilikannen väliin
Kannentiiviste 1.3
eiköhän semonen tiiviste jostakin liikkeestä löydy.mitä oon ostellu jkl.stä niin joka kerta se on ollut se kupari.oon vielä ohuen silikoninarun kiertänyt siihen ympärille.
niin ja ilmeisesti välikannen tiivisteliimasta kysyin.opelilla laitettiin semmosta vihreää tiivistesilikonia,en tiedä onko enään saatavana.mutta ihan tavallinan tiivistesilikoni2-3 millin nauhana on sopiva.tärkein että saa sen yhtenäisenä nauhana ,eikä tökköttämällä miten sattuu.ja venttiilikopan tiivisteeseen ei kannata laittaa silikonia,se on kuitenki vaiheltava aika ajoin ja ei tarvi putsailla ylimääräsiä.maksaa euron koko tiiviste.
niin ja ilmeisesti välikannen tiivisteliimasta kysyin.opelilla laitettiin semmosta vihreää tiivistesilikonia,en tiedä onko enään saatavana.mutta ihan tavallinan tiivistesilikoni2-3 millin nauhana on sopiva.tärkein että saa sen yhtenäisenä nauhana ,eikä tökköttämällä miten sattuu.ja venttiilikopan tiivisteeseen ei kannata laittaa silikonia,se on kuitenki vaiheltava aika ajoin ja ei tarvi putsailla ylimääräsiä.maksaa euron koko tiiviste.
Aika kaukana silikonista tuo GM:n oma liimaterokimmo kirjoitti:niin ja ilmeisesti välikannen tiivisteliimasta kysyin.opelilla laitettiin semmosta vihreää tiivistesilikonia,en tiedä onko enään saatavana.mutta ihan tavallinan tiivistesilikoni2-3 millin nauhana on sopiva
Melko juoksevaa tavaraa ja kovettuu kovaksi, toisin kuin silikoni.
Tuossa välikannessa on melko tärkeää, ettei liimaa jää paksulti ja ettei se jousta liikaa...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri