Ja olis kiva kun etukäteen varoittais että keskimmäinen linkki näkyy koneen omassa soittimessa eli mahdolliset soittolistat katoaa kuin tuhka tuuleen kun klikkaa...vittu vihaan tollasia
Ja itse aiheeseen, kovaa on mennyt. Tietääkö kukaan mitään konkreettista aiheesta, onko ollut joku kohtaus tms kun ei tuo normihurjastelulta kuulosta
VW Transporter T3 (tulossa 1,9td), Nissan 200sx s13 2,0t, Opel Omega 2,5td
Takavetoisia turboja..hmm
^Öh.. tuossa iltalehden jutussahan ainakin mainittiin kuskin olleen humalassa. Siitä on tuolla iltalehtien lööppihelmissäkin.. jos on siis sama tapaus. Nuo kaks linkkiä katsoin ja ainakin siltä näyttäis?
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Hensku kirjoitti:^Öh.. tuossa iltalehden jutussahan ainakin mainittiin kuskin olleen humalassa. Siitä on tuolla iltalehtien lööppihelmissäkin.. jos on siis sama tapaus. Nuo kaks linkkiä katsoin ja ainakin siltä näyttäis?
taas alansa ammattilainen kristus jos olis ollut mun ooppelit tuos punaasen tilalla mihinkä oli tullut renkaan jäljet olisin käyny paukauttaas parikertaa kuskia päähän
Realsanta kirjoitti:taas alansa ammattilainen kristus jos olis ollut mun ooppelit tuos punaasen tilalla mihinkä oli tullut renkaan jäljet olisin käyny paukauttaas parikertaa kuskia päähän
Siis kun mun ooppeli paaluks vaan suoraan, onpahan yks vilkkuva vikavalo vähemmän
Mistä se tuo kuvaaja keksi että se on 200 ajanu, tuommonen vanha volvon paska kulekkaan kuin 120
Onneks ei loukkaantunut kuin tuo kuski vaan, toivottavasti vammautu loppuelämäkseen