Lähinnä kiinnostais käykö -92 HB:n konepelti -95 sedaniin? Leveys ja pituushan noissa pitäis olla aikalailla sama, mutta onko kiinnitystä muutettu faceliftin myötä tohon -95 malliin.
Onko f-astran konepelleissä eroja?
Onko f-astran konepelleissä eroja?
Sarjassamme turhia/tyhmiä kysymyksiä
Lähinnä kiinnostais käykö -92 HB:n konepelti -95 sedaniin? Leveys ja pituushan noissa pitäis olla aikalailla sama, mutta onko kiinnitystä muutettu faceliftin myötä tohon -95 malliin.
Voi, V6 soikoon!
Näin näytti käyneen täälläkin, hommasin uuden (käytetyn) pellin niin huomasin että erikohdissa kiinnitys reijät, täytyy tsuumailla jos sais tehtyä uusia koloja, jahka kerkiääastma^^ kirjoitti:no ei muuten ole sama..eri pulttijaolla tuo kiinnitys en tiedä missä malleissa mutta itellä kävi silleen että ei saanu kun toiset pultit kiinni toiset oli pari senttiä liian etäällä toisistaan..
laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en oo tehny
Ei niihin ainakaan varaosina monia eri peltimalleja myydä, mutta olisivatko sitten jostain syystä muuttaneet tuota reikäväliä ja sitten joutuu hieman viilaamaan. Itse olen kyllä peltejä sekaisin vaihdellut mutta ei ole vastaavaa eteen tullut. Juuri vaihdoin -96 facelift-astraan -93 Astran kannen mutta olisko sitten jossain jotain muutosta tullut. Täysin uusi asia minulle.