Vectra A ja bilsteinit

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
manta.maniac
'Kapitän'
'Kapitän'

Vectra A ja bilsteinit

Viesti Kirjoittaja manta.maniac »

Myytiinköhän mulle a vectraan eteen väärät iskarit, ku netistä ei löydy mitää että nuo sopis vectraan?
Tämmönen litanja tuosta löytyy 2103PNE3052BE ja sitte tuommosessa tarrassa pelkkä PNE-3052
563mm on kierteenpäästä alapäähän mittaa.

Jaa nyt sitte löytykin että kyllähän nuo vectraan käyvät ovat :whack: kiitoksia vastauksista :D

No sitten kysympä miten noiden vaihtaminen onnistuu helposti, varmaan joutuu sen "mutterin" tolpasta lämmäyttään ja sitten irtoaa helposti? :-?
AksuPaksu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

Tolppa kiinni autossa olen itse löysyttänyt vähän sitä iskarin kiinnitysmutteria aina, mukavampi kun on tolppa vielä "napakasti" kiinni. Tuskin sitä tarvitsee lämmittää, ei miulla ainakaan ne ole olleet kovin kovasti jumittuneita edellisissä autoissa.

Sitten vaan purkaa ja kasaa :roll: Jossain ohjeessa lukenut että tolpan sisään pitäisi laittaa luraus öljyä uuden iskarin kaveriksi. Itse olen aina lurauttanu, tiedähäntä onko siitä mitään hyötyä...
-(z)- Tech1 diagnosoinnit onnistuvat tarpeeseen -(z)-
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin -(z)-
Veerantti
'Admiral'
'Admiral'

Luraus öljyä.

Viesti Kirjoittaja Veerantti »

Ajatuksena on siirtää öljyn avulla lämpö iskarista ulkokuoreen.
Muutoin välissä ilmaa ja sehän on parempi eristeenä kuin lämmön siirtäjänä.
Calibra 16v
Vivaro(rellu) 2.5 CDTI
Vastaa Viestiin