punakantinen??
-
puttonen1986
- 'Kadett'

punakantinen??
moro vaan kaikille ooppeleiden ystäville:)asiani on seuraava....mitä vikoja yleensä on tollasissa 1.6 1pisteruisku kaputeissa??nii ja onko toi kone jotenki parempi ku on punakantinen ku en tollasta ole ennen nähny.....JA EI OLE MUUTEN MAALATTU 
-
puttonen1986
- 'Kadett'

punakantinen:)
siis venakoppa on punanen...oon jostai kuullu et tollasiaki on mut en usko et noin vanhassa ku 91.....
Re: punakantinen??
Kyllähän se nyt maalattu täytyy olla.(jossain vaiheessa.alumiini on harmaata).puttonen1986 kirjoitti:moro vaan kaikille ooppeleiden ystäville:)asiani on seuraava....mitä vikoja yleensä on tollasissa 1.6 1pisteruisku kaputeissa??nii ja onko toi kone jotenki parempi ku on punakantinen ku en tollasta ole ennen nähny.....JA EI OLE MUUTEN MAALATTU
Varmaan helpompi kysyä että mitä vikoja ei ole noissa ruiskuissa.eli kaikkea mahollista mitä vaan sattuu niin on tullut.jotkut pelaa hyvinkin ja taas jotkut aina rikki.mut niinhän ne kaikki.
onko se moottorin tyyppi 16nz.tai onhan se ,c vielä eteen.
Re: punakantinen??
puttonen1986 kirjoitti:moro vaan kaikille ooppeleiden ystäville:)asiani on seuraava....mitä vikoja yleensä on tollasissa 1.6 1pisteruisku kaputeissa??nii ja onko toi kone jotenki parempi ku on punakantinen ku en tollasta ole ennen nähny.....JA EI OLE MUUTEN MAALATTU
sori vaan mut repes. Eihän sitä opel-alkajat kaikkea voi tietää.
Maalattu siis.
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
-
puttonen1986
- 'Kadett'

heh
nii joo eihän sitä kaikkea voi tietää....on noita ooppelita kyl ollu enemmän ja vähemmän mut ei kadetteja koskaan
joskus jostain olen muka lukenut että tollasiaki on mut olen tainnut lukea väärin
PITÄÄHÄN SE KUITEN KYSYÄ JOS EI TIEDÄ
PITÄÄHÄN SE KUITEN KYSYÄ JOS EI TIEDÄ