Opel omega caravan 2.0i
Opel omega caravan 2.0i
Minä olen ostamassa tommoista Opel omega caravan 2.0i automaatti lootalla, niin millainen auto ikeesti on, että onko hyvä.
Kokemuksia?
Kokemuksia?
Mitä huoltoja kannattaisi tehdä aluksi tommoiseen kun on kuitenkin käytetty 198000 km ajettu auto.
Mitä oljyä, pakkasnestettä ym nesteitä tommoiseen yleensä kannattaa laittaa, kun mulla on mahdollista tehdä ensi viikolla ite noi huollot ja hommaan kaikki varaosat ja nesteet etukäteen jos auton saan kun huomenna pitäisi käydä kattomassa.
Mitä oljyä, pakkasnestettä ym nesteitä tommoiseen yleensä kannattaa laittaa, kun mulla on mahdollista tehdä ensi viikolla ite noi huollot ja hommaan kaikki varaosat ja nesteet etukäteen jos auton saan kun huomenna pitäisi käydä kattomassa.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

ok, eli pitää sitten ostaa öljyt + öljysuodatin, polttoaine suodatin, ilmansuodatin ja sytytystulpat.
ja Jäähdytin ja jarru nesteet vaihtaa.
Mikä moottoriöljy määrä noissa on, että riittääkö 5 litran kannu.
Onko noista motonetin motox öljyistä kokemuksia että onko hyviä?
Varmaan 5w-40 mootoriöljyä kannattaa laittaa, kun on ympärivuotista?
ja sitten auton pohja varmaan kannattaa massata?
ok, varmaan kannattaa ihan kunnon merkki öljyjä(mobil1, teboil ym.) käyttää 
PS. Sulla Ile84 näyttää olevan sama auto, mitä minä olen ostamassa, niin millainen auto on ja onko ollut paljon vikoja ym.?
Onkohan tuossa kaikki, lisätkää jos on jotain muuta pitä olisi hyvä tehdä tai jättää tekemättä.Teme88 kirjoitti:ok, eli pitää sitten ostaa öljyt + öljysuodatin, polttoaine suodatin, ilmansuodatin ja sytytystulpat.
PS. Sulla Ile84 näyttää olevan sama auto, mitä minä olen ostamassa, niin millainen auto on ja onko ollut paljon vikoja ym.?
- Moottoriöljyt
- Moott. ölj. suodatin
- Polttoainesuodatin + polttoaineet
- Ilmansuodatin
- Sytytystulpat (Bosh, ei mitään japanilaisia)
- Tomaattiin öljyt
- Mahd. perään öljyt+ se lisäaine
- Jarrunesteet kannattaa vaihtaa, koska sinne keräätyy aina vettä.
- Kun rengas on pois jarrunesteen vaihdon aikana, kannattaa kattoa jarrupalat ja levyt.
- Ja kylä se jäähdytin kannattaa huuhdella ja laitta glykoli-vesiseosta sinne, koska ei sitä tiedä, että mitä p*skaa siellä voi olla.
Näin tekisin itte "ostohuollon"
- Moott. ölj. suodatin
- Polttoainesuodatin + polttoaineet
- Ilmansuodatin
- Sytytystulpat (Bosh, ei mitään japanilaisia)
- Tomaattiin öljyt
- Mahd. perään öljyt+ se lisäaine
- Jarrunesteet kannattaa vaihtaa, koska sinne keräätyy aina vettä.
- Kun rengas on pois jarrunesteen vaihdon aikana, kannattaa kattoa jarrupalat ja levyt.
- Ja kylä se jäähdytin kannattaa huuhdella ja laitta glykoli-vesiseosta sinne, koska ei sitä tiedä, että mitä p*skaa siellä voi olla.
Näin tekisin itte "ostohuollon"