Ompun arvo
Ompun arvo
Omppuni on -02 2.2 tomaatti, 225t km. Metro noteerasi vaihtoarvoksi 5600 pohtiessani vaihtoa varusteltuun Merivaan easytronicilla ynnä muilla herkuilla.
Wv tarjoaa siitä 6000, vaihtokohteena olisi Golf 1.4 DSG (90Kw). Minun tarpeilla ja haluilla Golfista jää maksettavaa 150e enemmän. Kummassakin on mm. xenonit mukana.
Merivan toimitusaika on pari kuukautta, Golfin neljä.
Wv tarjoaa siitä 6000, vaihtokohteena olisi Golf 1.4 DSG (90Kw). Minun tarpeilla ja haluilla Golfista jää maksettavaa 150e enemmän. Kummassakin on mm. xenonit mukana.
Merivan toimitusaika on pari kuukautta, Golfin neljä.
Joo, älä missään nimessä tuolla hinnalla siitä luovu! Kyllähän tuon ikäisestä Ompusta pitää vielä saada useampi tonni enemmän, jos se vaan on asiallisessa kunnossa.
Mulle liikkeet tarjosivat 7000 - 8500€ vm. -98 Ompusta. (3.0 V6)
Myin kuitenkin suoraan hinnalla, joka mielestäni oli kohtuullinen. Ensimmäinen ostajaehdokas joka tuli autoa katsomaan, osti sen saman tien.
Ilmoitus ehti olla nettiautossa vain vajaan viikon...eli hyväkuntoinen auto on edelleenkin helppo myydä!
Myin kuitenkin suoraan hinnalla, joka mielestäni oli kohtuullinen. Ensimmäinen ostajaehdokas joka tuli autoa katsomaan, osti sen saman tien.
Ilmoitus ehti olla nettiautossa vain vajaan viikon...eli hyväkuntoinen auto on edelleenkin helppo myydä!
Manta Gsi -86
Mokka X 4x4 -17
BMW 330i -09
Ex: Omega 3.0V6 Sport Caravan -98
Ex:Tigra 1.6 16V -99
Mokka X 4x4 -17
BMW 330i -09
Siis iso auto,isot päästöt + paljon ajettu = 6000 € vaihtohyvitys on ihan realistinen vaihtotarjous,kun kinnerit valtaa markkinoita.Mantamies kirjoitti:Joo, älä missään nimessä tuolla hinnalla siitä luovu! Kyllähän tuon ikäisestä Ompusta pitää vielä saada useampi tonni enemmän, jos se vaan on asiallisessa kunnossa.
Tämmönen foorumin porukka,joka on promillen suuruinen marginaaliryhmä,saattaa arvostaa isoa autoa käytettynäkin,mutta raaka totuus on,että se todellinen ryhmä (normaalit autonostajat),joka autoja ostaa,eikä jauha foorumeissa paska*, kiertävät vanhat isot autot kaukaa.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Tuo on todellakin faktaa..."peruskansalainen" joka ei millään tavalla halua erottua harmaasta massasta, ostaa ja ajelee tosiaan mainitsemillasi kinnereillä!Megaman kirjoitti: Siis iso auto,isot päästöt + paljon ajettu = 6000 € vaihtohyvitys on ihan realistinen vaihtotarjous,kun kinnerit valtaa markkinoita.
Tämmönen foorumin porukka,joka on promillen suuruinen marginaaliryhmä,saattaa arvostaa isoa autoa käytettynäkin,mutta raaka totuus on,että se todellinen ryhmä (normaalit autonostajat),joka autoja ostaa,eikä jauha foorumeissa paska*, kiertävät vanhat isot autot kaukaa.
Mutta mulle, tällaiselle toisinajattelijalle, seuraavakin käyttis tulee olemaan vähintäänkin 3 -lirainen....käyttövoima tosin muuttuu todennäköisesti dieseliksi.
Manta Gsi -86
Mokka X 4x4 -17
BMW 330i -09
Mokka X 4x4 -17
BMW 330i -09
Todennäköisesti aika suuren "kilometrikorvauksen" saa tämän topicin aloittaja, jos vaivautuu ajamaan muutaman sata kilometriä pohjoiseen tai itään autoa vaihtamaan! Siellä etelässä kun ei näköjään hyvitetä uudehkoistakaan vaihdokeista juuri mitään....
Ja uuteen vaihdettaessahan tuo hyvitys on se mikä ratkaisee... uusien hinnat kun on joka puolella suunnilleen samoja. Mut käytettyyn vaihdettaessa väliraha näyttelee pääosaa...
Ja uuteen vaihdettaessahan tuo hyvitys on se mikä ratkaisee... uusien hinnat kun on joka puolella suunnilleen samoja. Mut käytettyyn vaihdettaessa väliraha näyttelee pääosaa...
Manta Gsi -86
Mokka X 4x4 -17
BMW 330i -09
Mokka X 4x4 -17
BMW 330i -09