Lunastus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
juhotep
'Kapitän'
'Kapitän'

Lunastus

Viesti Kirjoittaja juhotep »

Noniin elikkäs kuinka helposti vakuutus yhtiö lunastaa auton.Elikkäs tapaus on tämä vasen ovi kasassa b-pilari kasassa.helma pellissä hiukan osumia. Ja auton malli on Opel Astra f vm96. En itse halua että tätä autoa lunastetaan koska olen laittanut niin paljon rahaa tähän autoon.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

101% varmuudella lunari jos ei ole joku 50tkm ajettu Gsi kaikilla herkuilla, vielä jos on jotain turvatyynyä paukkunu tai muuta kallista pikkuosaa rikki
Nismo, millo lie taas ajos
juhotep
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja juhotep »

kaikki muut ihan ehjänä paitsi tuo ovi ja b-pilari ja helma pelti ja taka ikkuna.
Mantamies
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mantamies »

Ainahan lunastuksen vaihtoehtona on kertakorvaus. Eli jos vakuutuyhtiö ehdottaa lunastusta, niin kannattaa kysyä mikä on korvaussumma jos pitää auton, ja korjaa/ korjauttaa sen itse.
Manta Gsi -86
Mokka X 4x4 -17
BMW 330i -09
Ex: Omega 3.0V6 Sport Caravan -98
Ex:Tigra 1.6 16V -99
hajama
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja hajama »

Ja vaihtoehtona on myös että ehdottaa että auton saa korjata käytetyillä osilla, silloin kynnys madaltuu huomattavasti.
C-Reko
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja C-Reko »

Vakuutusyhtiö laittaa auton lunastukseen jos korjauskustannukset on yli 50% auton päivän arvosta. 96- Astra ei montaa tonnia ole (ehkä noin 2000 - 2500e). Ja korjauskustannuksia ei lasketa Motonetin hinnoista. Vakuutusyhtiöitä ei kiinnosta kuinka paljon olet rahaa autoosi laittanut, jos sitä ei ole erikseen vakuutettu.
Vastaa Viestiin