Nyt minua kiinnostaa mikä voi olla rikki koska auto käyttäytyy kumminkin normaalisti eikä puolla eikä mitään ja kaikki tuntuisi olevan ehjää...
Edessä kolisee
Edessä kolisee
Minulla on 2.0 litranen 16 venanen f astra vm 97 pallo malli 3 ovinen Ja ku ajan 100-140km/h edessä kolisee, kuullostaisi että alatukivarsi pitää meteliä.
Nyt minua kiinnostaa mikä voi olla rikki koska auto käyttäytyy kumminkin normaalisti eikä puolla eikä mitään ja kaikki tuntuisi olevan ehjää...

- putkikardaani
- 'Diplomat'

Re: Edessä kolisee
Mites toi alatukivarren taaempi pusla vaihdetaan? se on rikki, tarkistettu on.
Mitä kaikkea tarvitsee irroittaa ja jne.?
Kiitos
Mitä kaikkea tarvitsee irroittaa ja jne.?
Kiitos
----
no se alatukivarsi pois ja sitten voit vaihtaa sen puslan siihen
Kaverin äffä astra kävi katsastuksessa ja katsari kirjoitti huomautuksen: Alatukivarren laakerointi Oikealla takimmainen Välyksellinen. Mahtaisko olla sama vika? Itsellä ei kokemuksia astroista ole. Kolahtelee oikealta edestä mutkissa, jos on heittoa tiessä.
Siltä se vähän kuulostais että sama homma.Airhead kirjoitti:Kaverin äffä astra kävi katsastuksessa ja katsari kirjoitti huomautuksen: Alatukivarren laakerointi Oikealla takimmainen Välyksellinen. Mahtaisko olla sama vika? Itsellä ei kokemuksia astroista ole. Kolahtelee oikealta edestä mutkissa, jos on heittoa tiessä.
Täytyy joku päivä kattoa mitä sieltä löytyy. Sillähän se selviää, toivottavasti.