-Oskari
Angel Eyesien valovoima
Angel Eyesien valovoima
Elikkäs harkinnassa on Astra Geehen Angel Eyesit, mutta minun tarvitsee ajaa paljon valottomilla tieosuuksilla läpi vuoden, joten ulkonäön lisäksi pitää jonkin verran kiinnittää huomiota siihen, kuinka hyvä valaistus niistä lähtee. Eli voisiko joku kertoa omaa mielipidettään asiasta. Ja jos jollain sattuu ylimääräisiä löytymään nurkista, niin privalla voi ilmoitella 
-Oskari
-Oskari
Ei annelin silmillä näe mitään, tuosta tuollaiset http://cgi.ebay.de/OPEL-ASTRA-G-H7-SCHE ... dZViewItem ja niihin xenon-muutossarja.
Voin luvata, että et tule pettymään
Mä laitoin -95 f-astraan viime vuonna annelit ja mielestäni valoteho parani orkkis valoihin verrattuna pirusti. Mulla on sama tilanne, siis jouduin ajamaan paljon täysin valottomalla tiellä. En tosin tiedä miten noi annelit valasee muutaman vuoden jälkeen kun umpion lasit ottaa osumaa, meni yhdessä talvessa jo aika sameiksi.
Laita annelit kiinni ja koita mikä on valaisu teho, saahan xenonit sinne laitettua jälkeenkin päin.
Laita annelit kiinni ja koita mikä on valaisu teho, saahan xenonit sinne laitettua jälkeenkin päin.
Voi, V6 soikoon!
Kuinkas monet annelin silmät olet astran keulalla testannut..Zafira kirjoitti:Ei annelin silmillä näe mitään, tuosta tuollaiset http://cgi.ebay.de/OPEL-ASTRA-G-H7-SCHE ... dZViewItem ja niihin xenon-muutossarja.
Mutmut, Sonarin tuikut parantaa valotehoa ainakin huomattavasti. Siis halogeeni polttimoilla. Xenonit tietysti parantaa entisestään. Valokuvio on tasainen ja leveä, toisin kuin vakiovaloilla. Kantamakin pitenee huomattavasti.
En yhtäkään, koska kukaan ei ole vielä (g-astran) anneleiden valotehoa kehunut sitten täällä, brittifoorumeilla taikka saksalaisilla foorumeilla, oli merkki mikä tahansaJukeN kirjoitti:Kuinkas monet annelin silmät olet astran keulalla testannut..
Onhan ne tietysti vielä rumatkin huonon valotehon lisäks
kohta jotkut vetää herneet nenään...
Vastaan tähän vaikka minua ei kysymyksellä piikitelläkään.TJT kirjoitti:^Mikäs niitten enkeleitten valotehosta tekee sen huonomman, kuin noissa sun sigun kuvassa olevissa?
Eikös nuokin ole ihan yhtälailla linssitekniikalla toteutettu?
Itsellä G Astrassa xenonumpiot ja sit viime talvena tuli kokeiltua annelin silmiä koska toinen xenonumpio "hajosi". Noh loppu tulos oli se että halogeeneilla ei nähnyt yhtään mitään ja kun laitoin xenonit sisään niin hiukan parani valoteho mutta kovin huonosti näki kun vertaa noihin xenonumpioihin. Annelin silmät oli mallia Depo(eli FK).....
Paska valoteho oli joo niin että ihan vitutti, no nopeutui sillon ainakin noitten xenonumpioiden korjaus
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Niin, ei kai nuo zaffen astran umpiot mitkään orggis xenonumpiot olekkaan, vaan tarvikemallin "shark eyes" umpiot.Kaitzu kirjoitti:Vastaan tähän vaikka minua ei kysymyksellä piikitelläkään.TJT kirjoitti:^Mikäs niitten enkeleitten valotehosta tekee sen huonomman, kuin noissa sun sigun kuvassa olevissa?
Itsellä G Astrassa xenonumpiot...
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 025b5d2f4d
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Samat umpiot ku Kaitzulla, H7-kannalla vaan. Tosiaankin, ero näillä ja angel eyeillä on ku yöllä ja päivällä, tiedä sitten mistä johtuu.TJT kirjoitti:Niin, ei kai nuo zaffen astran umpiot mitkään orggis xenonumpiot olekkaan, vaan tarvikemallin "shark eyes" umpiot.Kaitzu kirjoitti:Vastaan tähän vaikka minua ei kysymyksellä piikitelläkään.TJT kirjoitti:^Mikäs niitten enkeleitten valotehosta tekee sen huonomman, kuin noissa sun sigun kuvassa olevissa?
Itsellä G Astrassa xenonumpiot...
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 025b5d2f4d
esim. tässä http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... utput+crap ihmetellään samaa asiaa. Lisää topicceja samasta asiasta löytyy varmaan kymmeniä jos ettii
Niin, Internetissä on kaikki totta.Zafira kirjoitti:En yhtäkään, koska kukaan ei ole vielä (g-astran) anneleiden valotehoa kehunut sitten täällä, brittifoorumeilla taikka saksalaisilla foorumeilla, oli merkki mikä tahansaJukeN kirjoitti:Kuinkas monet annelin silmät olet astran keulalla testannut..![]()
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
no sanotaan sitten että olen itse se ensimmäinen joka kehuu noita enkuleiden valotehoa.. ja ei oo herneiden nenään vetoa vaan ihan faktaa siitä että jokaiset enkelit on valoteholtaan paremmat kun orkkis HEHKUvalot..Zafira kirjoitti:En yhtäkään, koska kukaan ei ole vielä (g-astran) anneleiden valotehoa kehunut sitten täällä, brittifoorumeilla taikka saksalaisilla foorumeilla, oli merkki mikä tahansaJukeN kirjoitti:Kuinkas monet annelin silmät olet astran keulalla testannut..
Onhan ne tietysti vielä rumatkin huonon valotehon lisäks
kohta jotkut vetää herneet nenään...