Kuinkas lisävaloja / sumareita asennelleet ihmiset olette suojautuneet voroilta?
Perinteisellä partaveitsi virityksellä saa keulan vain mäsäksi.
Itse olen ajatellut pienet hitsaustäpit pultin ja mutterin väliin.
Kilpirauta on pultattu kunnolla puskuriin ja se ei irti lähde ellei saa koko puskurii irti, ja siinä vaiheessa alkaa jo hälytinkin huutamaan kun tärinää havaitsee.
Itse ajattelin jos olisi porannut pulttien/ruuvien päät pyöreiksi, mutta tulin siihen tulokseen että sitten valot hajoitetaan jos ei lähde irti
Eli helpoin että kriminaali veisi vain valot ei tartteis korjata muuta...
Ford Mondeo 2011
Ex Chevrolet Cruze 2010, Volvo S60 2005, Ford Mondeo 2002, Opel Vectra 1998, Nissan primera 1991
No sen takkii varmaan kannata valoja laittaakkaan, mut tääl pohjosessa ei oo semmoset tiet ku siel etelässä. Täällä kakkuloita tarvittee kun ei noita tie osuuksia hirveenä ole valaistu. Siihen viel elukat päälle niin onhan mukava opelin omilla pitkillä ajaa...
Freelancer85 kirjoitti:No sen takkii varmaan kannata valoja laittaakkaan, mut tääl pohjosessa ei oo semmoset tiet ku siel etelässä. Täällä kakkuloita tarvittee kun ei noita tie osuuksia hirveenä ole valaistu. Siihen viel elukat päälle niin onhan mukava opelin omilla pitkillä ajaa...
Se on kyllä totta että lisävalot on miltei pakolliset jos meinaa pimeellä turvallisesti ajella syrjäteillä,ainakii jos ooppelilla ajelee! Ksenonit vois auttaa jonnii verran...
Freelancer85 kirjoitti:No sen takkii varmaan kannata valoja laittaakkaan, mut tääl pohjosessa ei oo semmoset tiet ku siel etelässä. Täällä kakkuloita tarvittee kun ei noita tie osuuksia hirveenä ole valaistu. Siihen viel elukat päälle niin onhan mukava opelin omilla pitkillä ajaa...
Jep! itekki posotin oulusta rovaniemelle tälläviikolla yöaikaan ja ei paljoa nuilla carellon vakio valoilla nähny!
Tohon alkuperäseen kysymykseen ehdottaisin sellasta, että jos sun hälyttimessä on se "lisävarusteiden suojaus ominaisuus" ni siitä saattaa ehkä jotain apua olla. Eli sehän siis pelaa siten et hälyltä tulee yks johto, jonka laitat lisävalojen runkoon kiinni, jollonka se maadoittuu valojen kautta. Kun rosmo sitte katkaisee/irroittaa sen johdon, maadoitus katkeaa ja hälyt pärähtää soimaan.
Toisaalta en tiä onko tuosta vitunkaan hyötyä, kun todnäk silllä roistolla on ne lamput kedessä jo siin vaiheessa ku rupee laittaa johtoi poikki