kirjautumis ongelma
kirjautumis ongelma
elikkä aloin tossa yks päivä "puhistaan konettani".kun ohjeen oli joku laittanut.mun taidoilla ja ymmärryksellä,muistilla sain tosi hyvin suoritettua listaa ohjetten mukaan.ainut että kun avasin koneen,puolen tunnin päästä raksutteli vielä,ei pääsyt nettiin enään.ym. olin kyllä päättänyt että en mitään tee jos yhtään toimii,mutta iski taas terokimmo innostus ja päätin että kai sen nyt jotenki onistuu.No asiaan.
kaveri ajoin xp uuestaan ja kierrätyksestä haettiin pari muistikorttia,varmaan sata kertaa vähemmän ku pitäis koneissa olla,mutta toimii nyt kuitenkin mulle riittävästi.
nyt kun tuun forumille ja kirjaudun sisään normaalisti,sujuu hyvin.mut ku meen johki,vaikka moottorit ja voimansiirto,pyytää kirkautumaan sisään uuestaan.joskus tekee kun kirjaudun,niin palaa taas pää valikkoon.
en tiiä miks pyytää kirjautumaan joka paikkan uuestaan.viestien kautta tais päästä suoraan valikkoon uuestaan kirjautumatta.
oisko joku kiva ja neuvois mitä vois tehä,semmosta mikä munkin taidoilla vois olla mahollista näissä ja vähän kaikissa muissain hommissa.
tulikohan tää ees oikeelle foorumille.
kaveri ajoin xp uuestaan ja kierrätyksestä haettiin pari muistikorttia,varmaan sata kertaa vähemmän ku pitäis koneissa olla,mutta toimii nyt kuitenkin mulle riittävästi.
nyt kun tuun forumille ja kirjaudun sisään normaalisti,sujuu hyvin.mut ku meen johki,vaikka moottorit ja voimansiirto,pyytää kirkautumaan sisään uuestaan.joskus tekee kun kirjaudun,niin palaa taas pää valikkoon.
en tiiä miks pyytää kirjautumaan joka paikkan uuestaan.viestien kautta tais päästä suoraan valikkoon uuestaan kirjautumatta.
oisko joku kiva ja neuvois mitä vois tehä,semmosta mikä munkin taidoilla vois olla mahollista näissä ja vähän kaikissa muissain hommissa.
tulikohan tää ees oikeelle foorumille.
aattelin tähän topicciin jatkaa et mistähän johtuu et vaikka aina kirjautuessa merkkaan että pidä kirjautuneena vai oliko se et kirjaudu automaattisesti niin silti pitää aina kirjautua uudelleen sen tietyn ajan jälkeen (joka vissiin tunti vai..?)
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
Mulla viestissä käyny uloskirjaus kesken "pikakirjotuksen".painoin lähetä,niin tuli että kirjaudu sisään.pääsin takaspäin kuitenki kelaamalla viestiini,(mikä aika pitkä kyllä).ZuGu kirjoitti:aattelin tähän topicciin jatkaa et mistähän johtuu et vaikka aina kirjautuessa merkkaan että pidä kirjautuneena vai oliko se et kirjaudu automaattisesti niin silti pitää aina kirjautua uudelleen sen tietyn ajan jälkeen (joka vissiin tunti vai..?)

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Re: kirjautumis ongelma
Toi opera selain nakkaa mut ulos heti kun olen kirjautunut.. ja vaikka en olisikaan kirjautuneena niin silti nimen kohalla lukee paikalla.. ymmärsikö nyt kukaan....
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Evästeet ja väliaikaiset tiedostot pois selaimesta.
Käytä opelclubfinland.fi -osoitetta.
Käytä opelclubfinland.fi -osoitetta.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
^^ Vaihdoin firefoxiin selaimen niin ongelma poistu.. muutenki tuntu kököltä tuo opera
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Omega B2 caravan
DTM Calibra.