Mikä mahtaa olla vikana kun senatorissa alkoi vilkuttamaan se automaatti vaihteiston S-napin merkkivalo,eikä se lähde pois, vilkkuu vaan?? Ja auto ei kulje mihinkään, veikkaan että ei käy kaikilla pytyillä.. Tai siis se on sellanen että kun painaa kaasua niin tehot on kateissa ja nytkyttää/meinaa sammua. Joo tyhmä kysymys, mutta nainenhan mä vaan olen

Viime syksynä auto toimi hyvin mutta seisoi talven ja sen jälkeen ei todellakaan voi sanoa samaa.. Moottori ei pelaa kunnolla onkohan karstaa vai kosteutta keränny.. oon niin neuvoton ja surullinen rakkaan senukan takia

eli mitä suosittelette että tarkistas ja korjais.
Vähän päivitystä tilanteeseen.. Vaihdettiin tulpan johdot ja nyt auto toimii muuten hyvin mutta se vaihdelaatikko reistaa.. "S" merkkivalo palaa ja en käsitä miten se korjaamolla meni rikki, ei siis ajossa.
Korjaaja oli sellanen tee se itse mies ja korjasi öljyvuodon, vaihtoi laturin hihnan ja stefan ja jotain muuta mutta siinä samassa auton siellä ollessa oli vaihdelaatikkokin kosahtanut. Sinne sitä on enää turha viedä ku se möhömahainen äijä sitä siellä kännissä sääti ja näköjään sai vaan tuhoa aikaan

Mistä vika saattaa johtua sen lootan osalta? Onko kellään kokemusta? Ja mistä johtui? Onko kallis korjata? APUA! Surettaa ku tahtos päästä senulla ajelemaan..

Meneekö rikki jos veivaa niillä 1,2 ja 3 vaihteella??