Vectra C1 xenon ajovalot? Näkeekö?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Vectra C1 xenon ajovalot? Näkeekö?

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Eli millaisia eri versioita tuohon C1 Vectraan sai Xenoneista?
Kokemuksia niiden paremmuudesta/huonoudesta vakiolamppuihin nähden?

Ilmeisesti oli kääntyvillä ja oliko myös bi-xenon?

Ilmeisesti melko harvinainen varuste jos sattuu tulemaan eteen?

Ei meinaa googlella löytyä esitteitä, kuin tuon C2:sen valoista :-?
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

no melko harvinaiset ne taitaa joo olla kun vain muutamia tullut sellaisia vastaan kun sen tunnistaa helposti siitä et siinä sellainen pieni piste vain parkki valona kun vakio umpiossa se parkki on pitkän kanssa samassa! mut itelläni on vakio gts:än umpioon laitettu 35w jälkiasennus xenonit ja niillä näki hyvin mut nyt sit on tulossa lähi ja pitkiin valoihin 55w jälkiasennus xenonit ja niillä pitäs sit nähdä tosi hyvin eikä maksa montaa tonnia asentaa jne!
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Kaverilla on -03 GTS Vectrassa alkuperäiset xenonit, hyvin kuulemma näkee. Lisätehoksi asensi vielä lisäpitkät xenoneilla keulille.

Viesti Kirjoittaja Direct22 »

Mulla on vectrassa vm: 04 tehdasasenteiset AFL-Xenonvalot ja olen tosi tyytyväinen, ainakin jos vertaa vecun normihalogeeneihin :) . Lähivalot näyttävät melko pitkälle ja leveälle, pitkät ovat mielestäni todella hyvät, leveyttä ja kantamaa riittää. Voishan vielä noihin apuhalogeeni pitkiin askarrella myöskin xenonit, jos jaksais. :wink:
Opel Astra Sports Tourer 1.4T Sport -2012
Kadett C City L 1.2N -1976
Saab 9-3 2.0t -2001 RE85 Stage 5
Ex. Vectra Wagon 2.2 Direct Elegance Irmscher -2004
Jartsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jartsi »

Mulla on myös alkuperäiset Xenonit. Näkee hyvin, on leveyttä ja pituutta lähivaloilla riittämiin. Parkit sijaitsee pitkien kanssa samassa heijastimessa ainakin näissä tavallisissa, ei-kääntyvissä Xenoneissa. Halogeenipitkilläkin pärjää ihan mukavasti, mutta eivät varmasti ole yhtä tehokkaat kuin AFL:n tuplapitkät.
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Direct22 kirjoitti:Mulla on vectrassa vm: 04 tehdasasenteiset AFL-Xenonvalot ja olen tosi tyytyväinen, ainakin jos vertaa vecun normihalogeeneihin :) . Lähivalot näyttävät melko pitkälle ja leveälle, pitkät ovat mielestäni todella hyvät, leveyttä ja kantamaa riittää. Voishan vielä noihin apuhalogeeni pitkiin askarrella myöskin xenonit, jos jaksais. :wink:
Mistäs sit noit vois kysellä noit AFL_xenoneita ja mitä maksaa jos kerran on niin hyvät niin kiinnostais jos vähän säästäis tai jostain muuten vaan hankkis sellaiset niin ei tarttis enää miettii noita laillisuus asioita vai ootkos niitä verrannut noihin 55W xenon lisä sarjoihin et onks paremmat vai huonommat?
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Direct22 kirjoitti:Mulla on vectrassa vm: 04 tehdasasenteiset AFL-Xenonvalot ja olen tosi tyytyväinen, ainakin jos vertaa vecun normihalogeeneihin :) . Lähivalot näyttävät melko pitkälle ja leveälle, pitkät ovat mielestäni todella hyvät, leveyttä ja kantamaa riittää. Voishan vielä noihin apuhalogeeni pitkiin askarrella myöskin xenonit, jos jaksais. :wink:
Mistäs sit noit vois kysellä noit AFL_xenoneita ja mitä maksaa jos kerran on niin hyvät niin kiinnostais jos vähän säästäis tai jostain muuten vaan hankkis sellaiset niin ei tarttis enää miettii noita laillisuus asioita vai ootkos niitä verrannut noihin 55W xenon lisä sarjoihin et onks paremmat vai huonommat?
Jartsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jartsi »

Merkkiliike tai automuovikem. Saksanpoikien foorumilla joku on selvitellyt tarvittavien kilkkeittein hintaa: http://www.motor-talk.de/blogs/vectr1a/ ... 02608.html
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Helevetin hienosti nuo AFL:t näyttäisi toimivan :lol:
Eipä tarvitse ruuvata kaulalle lisäpitkiä, kuten kaikissa edellisissä autoissa 8)
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra C1 xenon ajovalot? Näkeekö?

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Mites noissa automaattisen korkeuden säädön laita mahtaa olla? Onko se vakiona vai pitääkö laittaa itse umpioiden vaihdon yhteydessä.
Skoda Octavia TDI
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

ap85 kirjoitti:Mites noissa automaattisen korkeuden säädön laita mahtaa olla? Onko se vakiona vai pitääkö laittaa itse umpioiden vaihdon yhteydessä.
Pitää siinä samalla laittaa et ei ole vakiona akseleissa kiinni niitä säätö tunnistimia jne!
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

C1 Vectran valotehoista:

Lähivalot/kaukovalot: halogeeni 69m (kuvio tosi kapea) / halogeeni 176m (kuvio vasemmalta kapea)

Lähivalot/kaukovalot: xenon 99m (kuvio hyvän mallinen) / halogeeni 194m (kuvio vasemmalta kapea)

Kääntyvät Lähivalot/kaukovalot: xenon 93m (huonompi kuvio kuin normaali xenonissa) / xenon pitkät 169m (kuvio suhteellisen leveä)

Eli parhaat valot kantamalta ovat perus xenonit.
Nismo, millo lie taas ajos
Vastaa Viestiin