viestien lukumäärä?

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

viestien lukumäärä?

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

Kuis kummassa Sa-Si:lla, Quasi:lla ja kalle7876:lla on kullakin 16777215 viestiä kirjoitettuna? Määrä tuntuu kyllä aika mahdottomalta?

[100.00% kaikista viesteistä / 12336.19 viestiä per päivä]

Toiseksi mustanko väärin että OCF oli tässä taannoi kiinni päivän siitä syystä kun eräs (poliisiko) oli kuollut virantoimituksessa?
Beeascona
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Beeascona »

1. Taitaa olla Lurttisella sormensa pelissä

2. Muistat oikein.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Tuo johtuu siitä, että joku nollakirjoittaja (Uusi accountti ja nolla viestiä) poistaa oman viestinsä.
Tietokannan sarake viestin lukumäärälle rollaa "yli" maksimiarvoonsa. Eli se ei palaudu arvoon nolla, vaan sen sarakkeen maksimiarvoon.

Myslin ominaisuus.

2, et muista väärin. Oon ite ihmetellyt samaa...
Kerran oltiin myös kiinni, kun eräs jäsenistä sai keskenmenon.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

Lurttinen kirjoitti:T

2, et muista väärin. Oon ite ihmetellyt samaa...
Kerran oltiin myös kiinni, kun eräs jäsenistä sai keskenmenon.
jep. Kauhajoella kuolee 10 henkilöä ja OCF ei ole kiinni + samassa foorumissa liki vierekkäin keskutellaan Kauhajoen onnettomuudesta ja kuinka kivaa on apua omalla aseella ja kohta hankitaan 22 cal tilalle tehokkaampi 9 millinen...
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Asekeskustelussa ei ole mitään outoa. En tajua, miksi sitä oltaisiin kieltämässä. Se on joillekin hyvä harrastus siinä samassa, kuin Opeleiden roplaaminen muille.

Onko tää sitten se "Poissa silmistä, poissa mielestä" skenaario?
Miksi Kaikki aseharrastajat pitäisi penalisoida yhden pöpin takia?

Ongelmia sairaiden aseenkäyttäjien takia ei voi sivuuttaa unohtamalla tai vaikenemalla, vaan asia tulee kohdata kuten se on tapahtunut ja miettiä jatkotoimia sen mukaisesti.
Jälkeenpäin on aina helppo jossitella ja olla viisas, mutta yksittäisen ihmisen ja hänen ongelmien tunnistaminen on jo vaikeampaa.

Mutta tuo on mielenkiintoista, että ei ole ollut foorumi kiinni kunnioittamassa Kauhajoen uhreja. :)
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Niin, ei ocf-foorumilla vietetä hiljaisia hetkiä jokaisen tragedian johdosta, niitä saisi olla pitämässä sitten koko ajan ja niiden ideakin voisi laimeta.

Nuo pidetyt ovat olleet yksittäisiä tapauksia, joissa on kunnoitettu virkatehtävässä menehtyneen rattijuopon surmaaman virkamiehen muistoa ja samalla paheksuen autolla suoritettua tekoa sekä rattijuoppoutta autoilutapahtuman lieveilmiönä, etenkin kun ocf:llä oli tulossa samassa paikassa järjestettävä hieman vastaavanlainen tapahtuma ja halusimme tuoda selväksi että rattijuoppoutta ei hyväksytä ja että rattijuoppouden valvonta ja kiinniottaminen on Poliisin arvokasta työtä ja siinä työssä menehtyminen on hiljaisen hetken arvoista.

Toisessa taas asia koski kerhon jäsenen kokemaa tragediaa. Ei ole mitään yhteistä sääntöä että aina jos tapahtuu jotain traagista ja surullista niin ocf-foorumi laitetaan hetkeksi kiinni, se on harvinaista.

Asekeskustelu sinänsä ei liity tuohon suoraan, ei kaikki aseharrastajat ole kouluammuskelijoita. On meilläkin ollut aina aseita kotona kun itse olin nuori, nyt vasta on jouduttu niitä myymään pois kun oma isäni alkaa olla sen verran vanha ettei niitä enää kunnolla hallitse. Mutta juuri .22:sia pistooleita on meilläkin ollut enkä ole niillä ketään itsekään tappanut, vaikka ampumaradalla on käyty aikoinaan oman isän kanssa ja minulla olisi ollut tuossa tilaisuus lunastaa isän pienoispistoolit itselleni ja hakea niille aseenkantolupa, mutta en sitä tullut tehneeksi, vaikka aseet kiinnostavat itseänikin jonkun verran ja armeijastakin tuli "hankittua" hieman normaalia laajempi asealan koulutus. En itse ainakaan koe tarvetta kieltää asekeskustelua, kun se on asiallista. Se olisi sitten eri asia jos siinä ihannoitaisiin näitä koulu- ym. ammuskelijoita.

Mutta jokainen asiahan on harkinnanvarainen. Itsekään en ilahtunut kun samana päivänä kun oli suruliputus Kauhajoen uhrien muistolle, niin jotkut koulupojat sitten innostuivat illalla paukuttelemaan ilotulitteita tms. mun ikkunan alla... olivat sitten päättäneet paukutella viime uudenvuoden ylijäämävarastojaan just tuolloin ja sattumalta tuossa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Vastaa Viestiin