astra/vectra 05- tyyppivikoja???
astra/vectra 05- tyyppivikoja???
Eli ois aikomuksena vaihtaa d astra 99 aj. 390 tkm kyseisiin autoon tässä tulevaisuudessa. Ei tämä "sairaus" ei oo parantunut kun pitää vaihtaa aina ooppeeliin. Kokemusta Rekord vm 75, corsa 84, 90, 99 d ja astra 99 d. n. 800-900 tkm ajalta. Onko nämä uudemmat dieselit kestäviä esim. syöttö/ruiskupumppujen osalta verrattuna g astroihin. Olen jonkin verran haulla etsinyt vikoja. Eli näissä uudemmissa on "jokin" commonrail" systeemi ruiskutuspumppuina. 300 tkm kesti mulla ooppeli ennenkuin pumppu meni uusisks. Auto tulee työajoon n. 50 tkm/v. Paljon on kaupunki ajoa. Kiitoksia vastauksista jo näin etukäteen...........????
commonrailista löytyy lisää tietoa googlettamalla.
viatonta vehjettähän ei ole olemassa, kuitenkin jos itse valitsisin niin kallistuisin ehkä ennemmin h-astraan kuin c-vectraan
lähinnä sen takia että auto hiukkasen kettterämmän kokoinen ja peräkärryn taka-akseli huomattavasti huoltovapaampi kuin vectran hifistelty takapää.
ja varmaanki tommosessa kaupunkiajossa paljo parempi kokonsa puolesta.
keulassakin on molemmissa malleissa suht nopeaa kuluvia osia.
mutta ne ovatkin kuluvia osia
varsinkin kaupunkiajossa tuppaavat menemään aika nopeaa.
mutta sitävartenhan on katsastussetä joka kerran vuodessa kertoo mitä
sun pitää autoos vaihtaa.
moottorinpuolesta 1.9 kiisseli on ihan ok, paskin keksintö on omasta mielestä imusarjan pyörreläpät joskin niihinkin on tullut nyt parannus.
laiskimmassa tehoversiossahan niitä läppiä ei ole.
haulla löytyy kyllä lisää kun ahkerasti käyttää...
viatonta vehjettähän ei ole olemassa, kuitenkin jos itse valitsisin niin kallistuisin ehkä ennemmin h-astraan kuin c-vectraan
lähinnä sen takia että auto hiukkasen kettterämmän kokoinen ja peräkärryn taka-akseli huomattavasti huoltovapaampi kuin vectran hifistelty takapää.
ja varmaanki tommosessa kaupunkiajossa paljo parempi kokonsa puolesta.
keulassakin on molemmissa malleissa suht nopeaa kuluvia osia.
mutta ne ovatkin kuluvia osia
varsinkin kaupunkiajossa tuppaavat menemään aika nopeaa.
mutta sitävartenhan on katsastussetä joka kerran vuodessa kertoo mitä
sun pitää autoos vaihtaa.
moottorinpuolesta 1.9 kiisseli on ihan ok, paskin keksintö on omasta mielestä imusarjan pyörreläpät joskin niihinkin on tullut nyt parannus.
laiskimmassa tehoversiossahan niitä läppiä ei ole.
haulla löytyy kyllä lisää kun ahkerasti käyttää...