Teatterikiikari

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
juise
'Admiral'
'Admiral'

Teatterikiikari

Viesti Kirjoittaja juise »

Tuossa se paljon puhuttu osa nyt on :D
Näyttääkö tältä (teksteistä ei saa selvää)
Korjaussarja jolla jäh.nesteen jalkotilaan vuotaminen todennäköisemmin loppuu. Opeli liikkestä, ja ei maksa montaa euroa.
Vuodon syypäät eli ihan koppurat ja halkeilleet O-renkaat.

Kyllä kannatti eikä vuoda enää -(z)-
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Mahtava otsikko, ten points :whack:
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Aimo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Aimo »

Minun on tarkoitus vaihtaa o-renkaat lähiviikkojen aikana.

Miten poistit nesteen kennosta ?

On tarkoitus kokeilla puhaltaa paineilmalla konehuoneen puoleta alumiiniputkien päistä nesteet pois, että kennoa irrotetetaessa ei valu nesteet lattialle.
On tarkoitus laittaa myös hyvää silikoniliimaa o- renkaiden ympärille, jos saisi näin varmemmin ja kauemmin pitävän liitoksen.

Onko muilla kokemuksia silikonin käytöstä?
juise
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juise »

Aimo kirjoitti:Minun on tarkoitus vaihtaa o-renkaat lähiviikkojen aikana.

Miten poistit nesteen kennosta ?

On tarkoitus kokeilla puhaltaa paineilmalla konehuoneen puoleta alumiiniputkien päistä nesteet pois, että kennoa irrotetetaessa ei valu nesteet lattialle.
On tarkoitus laittaa myös hyvää silikoniliimaa o- renkaiden ympärille, jos saisi näin varmemmin ja kauemmin pitävän liitoksen.

Onko muilla kokemuksia silikonin käytöstä?
Kun vetää kennon irti niin kallistaa takapäätä alaspäpäin, läjä rättejä vältti mulle. Sitten kun kenno on kourassa niin siellä olevat loput nesteet voi kaataa astiaan. En ainakaan ite saanu irrottaessa sopivaa astiaa alle.
Vanhat O-renkaat oli ihan hapertuneet ja uskon että uusilla mennään tuon auton historian loppuun asti.
Vastaa Viestiin