Huomasin että heti latisti foorumin selausta se eilinen layoutti. Vaikka se olikin nykyaikaisempi ja erilainen mutta käytettävyys kärsi auttamatta.
Itse huomasin suurimpana miinuksena sen että nimet olivat siellä oikealla. Kuitenkin itse tykkään katsoa ensiksi kuka on kirjoittanut ja sit lukea itse jutun.
Nyt on kyllä hyvä, väritys ja logot vaan kuntoon niin se on siinä. Tälläinen helppo lukuinen ja käyttää se foorumin pitää olla ja jättää se turha hifistely pois.
Tää on OK, jos tähän vaan saa tuunattua värit Opel-teeman mukaan kuntoon..
Kysymys: Miksi yksityisviestit eivät lähde heti vaan saattaa mennä tuntikin ennen kuin viesti lähtee lähtevät kansiosta?? Nytkin yksi viesti ollut tunnin verran lähtevissä Juge127:lle
JoGo kirjoitti:Tää on OK, jos tähän vaan saa tuunattua värit Opel-teeman mukaan kuntoon..
Kysymys: Miksi yksityisviestit eivät lähde heti vaan saattaa mennä tuntikin ennen kuin viesti lähtee lähtevät kansiosta?? Nytkin yksi viesti ollut tunnin verran lähtevissä Juge127:lle
Eikös se oo aina ollu noin niin kauan kunnes se henkilö lukee sun viestin.
JoGo kirjoitti:Tää on OK, jos tähän vaan saa tuunattua värit Opel-teeman mukaan kuntoon..
Eikös se oo aina ollu noin niin kauan kunnes se henkilö lukee sun viestin.