Mistä saan uuden oventiivisteen (Astra F) ?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Mistä saan uuden oventiivisteen (Astra F) ?

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Mulla on Astra F -96 farmarista kuskin puolen oventiiviste aika riekaileina ja pitäisi vaihtaa. Mistähän Tampereelta tuollaisen saisi ? Jos joku tietää hinnan niin saa senkin kertoa. Katsottu:

Fusti Oy
Autovahinkokeskus

Huomen pitää soittaa tuonne Osa-Shoppiin. Nettisivut ei vaan vakuuttaneet :roll:
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Mistä saan uuden oventiivisteen (Astra F) ?

Uuden mieluusti ottaisin, mutta kai se täytyy soittaa. Tuosta paikasta olen kuullut joskus vähän soraääniä.
-----Zeni-----
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Mulla on nurkissa 107tkm ajetun tiivisteet. Repsikan ovesta kun ottaa niin on varmasti hyväkuntoinen ja sopii yhtälailla kuskin oviaukkoon. Jos siitä kympin saa? Tampereelta löytyy ja huomenillalla voin hakea alueille. Laita vaikka yv jos kiinnostusta..
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Uhtua kirjoitti:Mulla on nurkissa 107tkm ajetun tiivisteet. Repsikan ovesta kun ottaa niin on varmasti hyväkuntoinen ja sopii yhtälailla kuskin oviaukkoon. Jos siitä kympin saa? Tampereelta löytyy ja huomenillalla voin hakea alueille. Laita vaikka yv jos kiinnostusta..

Pistin privaa, eri asia lähettikö tämä taaskaan sitä.
-----Zeni-----
sk-k
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja sk-k »

Zeni kirjoitti:Mulla on Astra F -96 farmarista kuskin puolen oventiiviste aika riekaileina ja pitäisi vaihtaa. Mistähän Tampereelta tuollaisen saisi ? Jos joku tietää hinnan niin saa senkin kertoa. Katsottu:

Fusti Oy
Autovahinkokeskus

Huomen pitää soittaa tuonne Osa-Shoppiin. Nettisivut ei vaan vakuuttaneet :roll:
soittele vain osa-shoppiin, ovat asiantuntevaa väkeä , nettisivut nyt antavat ehkä hieman väärän kuvan ko. firmasta mutta suosittelen osa-shoppia, kuitenkin toimittavat opelin alkuperäisiä osia edullisesti :wink:
Vastaa Viestiin