Mulla on Astra F -96 farmarista kuskin puolen oventiiviste aika riekaileina ja pitäisi vaihtaa. Mistähän Tampereelta tuollaisen saisi ? Jos joku tietää hinnan niin saa senkin kertoa. Katsottu:
Fusti Oy
Autovahinkokeskus
Huomen pitää soittaa tuonne Osa-Shoppiin. Nettisivut ei vaan vakuuttaneet
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Mulla on nurkissa 107tkm ajetun tiivisteet. Repsikan ovesta kun ottaa niin on varmasti hyväkuntoinen ja sopii yhtälailla kuskin oviaukkoon. Jos siitä kympin saa? Tampereelta löytyy ja huomenillalla voin hakea alueille. Laita vaikka yv jos kiinnostusta..
Uhtua kirjoitti:Mulla on nurkissa 107tkm ajetun tiivisteet. Repsikan ovesta kun ottaa niin on varmasti hyväkuntoinen ja sopii yhtälailla kuskin oviaukkoon. Jos siitä kympin saa? Tampereelta löytyy ja huomenillalla voin hakea alueille. Laita vaikka yv jos kiinnostusta..
Pistin privaa, eri asia lähettikö tämä taaskaan sitä.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Zeni kirjoitti:Mulla on Astra F -96 farmarista kuskin puolen oventiiviste aika riekaileina ja pitäisi vaihtaa. Mistähän Tampereelta tuollaisen saisi ? Jos joku tietää hinnan niin saa senkin kertoa. Katsottu:
Fusti Oy
Autovahinkokeskus
Huomen pitää soittaa tuonne Osa-Shoppiin. Nettisivut ei vaan vakuuttaneet
soittele vain osa-shoppiin, ovat asiantuntevaa väkeä , nettisivut nyt antavat ehkä hieman väärän kuvan ko. firmasta mutta suosittelen osa-shoppia, kuitenkin toimittavat opelin alkuperäisiä osia edullisesti