auto ei ole leimattu 2003 vuoden jälkeen ja omistajan tiedot sain kyllä autofaktalla mutta puhelinnumeroa sitten ei löytynytkään.. jos tää on ees jotenkuten samassa kunnossa kun multa lähtiessä voisin olla kiinnostunut ostaman sen takaisin..
0449992728/Rasmus
Manta 2.0 16V EZY-719 ?? onko hengissä?
Manta 2.0 16V EZY-719 ?? onko hengissä?
Vectra B2 caravan
Re: Manta 2.0 16V EZY-719 ?? onko hengissä?
Eikö noi kaikki sulta lähtevät autot ole paalauskunnossa? Eli tuskin tätäkään enää on olemassa...rasmus kirjoitti:auto ei ole leimattu 2003 vuoden jälkeen ja omistajan tiedot sain kyllä autofaktalla mutta puhelinnumeroa sitten ei löytynytkään.. jos tää on ees jotenkuten samassa kunnossa kun multa lähtiessä voisin olla kiinnostunut ostaman sen takaisin..
0449992728/Rasmus
Taitaa löytyä täältä: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4#p1296864
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Siä se on, voin kertoa terveisiä Sunnuntaina 
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
nyt on hakusessa kyllä ezy-719 ei eca-100 tuo ezy on valkoinen ja 400:sen korisarjalla ja 16V moottorilla ei 24V... 
ja on heinolan suunnassakin vielä tietojen mukaan..et ei ihan savossa ati sentäs.. tuo 24v kiinnostaa kyl kanssa mut mä maksoin siitä ehjänä vähemmän ku mitä siinä on hintaa nyt joten ei kiitos.. myinkin sen EHJÄNÄ! ja hinta oli samaa luokkaa ku nyt. (enochian)
edit: valehtelin oli siin kytkin loppu ja 1.pykälähän siinä ei mun aikana kunnolla toiminu koskaan mut ei sitä juuri kaivannut.
ja on heinolan suunnassakin vielä tietojen mukaan..et ei ihan savossa ati sentäs.. tuo 24v kiinnostaa kyl kanssa mut mä maksoin siitä ehjänä vähemmän ku mitä siinä on hintaa nyt joten ei kiitos.. myinkin sen EHJÄNÄ! ja hinta oli samaa luokkaa ku nyt. (enochian)
edit: valehtelin oli siin kytkin loppu ja 1.pykälähän siinä ei mun aikana kunnolla toiminu koskaan mut ei sitä juuri kaivannut.
Vectra B2 caravan
Roikkuu purettuna grillissä,puhallettu ja pohjamaalattu.
Ei ole edennyt pariin kolmeen vuoteen mihinkään.
Autoon hankittu turbopakosarja,välijäähdytin yms osaa.
Voin kysyä nykyiseltä omistajalta olisiko kaupan.
Ei ole edennyt pariin kolmeen vuoteen mihinkään.
Autoon hankittu turbopakosarja,välijäähdytin yms osaa.
Voin kysyä nykyiseltä omistajalta olisiko kaupan.
jaa että sellasessa kuosissa.
noh.. ei kyl tarvii kysellä onko myynnissä tuossa bemussa riittää tuota isompaa projektia ihan riittävästi.
mut sano kaverille et tsemppiä ja yrittäis ny saada liikenteeseenkin viel takaisin sen joskus. 
Vectra B2 caravan
telwin kysyppä onko myynnissä
ja ilmota mulle
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.