Morjesta!
Elikkä otsikon mukainen ongelma olisi päällä. Osaattekos kertoa että mistä moiset viat johtuu!?
Penkinlämmittimen napista jos painaa niin napin valot vaan vilahtaa eikä lämmitin jää päälle, onko sille jotain relettä joka moista ohjaa joka vois olla viallinen?
peilien ja takalasinlämmittimen napista kun painaa niin lämmitin on päällä n.5sek tai ainakin valo palaa mutta sammuu sit het kohta.
ko. laitteiden sulakkeet on tarkastettu (OK). Kaikki vaan puhuu että esim. penkinlämmittimiä ohjaa jotkut releet mutta kun kukaan ei tiedä ko. releistä mitään. En vaan ymmärrä mistä moinen vois johtua, eikä ole tietoa et kauanko moinen vika on ollu koska nythän vasta ko. laitteita on ruvennut tarviimaan ja aika tarpeellisia ovatki tähä aikaan vuodesta.
Kiitos!
Astra H Penkkien-, peilien- ja takalasinlämmitin vika!
Astra H Penkkien-, peilien- ja takalasinlämmitin vika!
OPEL = Onnellisen pojan ensimmäinen lelu
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
Re: Astra H Penkkien-, peilien- ja takalasinlämmitin vika!
Taitaa noita kaikkia ohjata korin takaosan sähkökeskus eli REC moduli. Tuskin itse tuolle saat mitään aikaiseksi eli ehdottaisin että viet auton korjaamolle ja Tech 2 kiinni ja koodeja ulos.
En sillä että vähättelisin asentajan taitojasi mutta silkka totuus on se ettei noista CAN-väylä hirmuista saa mitään ulos edes yleismittarilla niin itse korjaaminen tuntuu vähän mahdottomalta.
En sillä että vähättelisin asentajan taitojasi mutta silkka totuus on se ettei noista CAN-väylä hirmuista saa mitään ulos edes yleismittarilla niin itse korjaaminen tuntuu vähän mahdottomalta.
Opel Senator C30SE.
Ja taitaa olla astrassaki jo semmonen toiminto et jos virta ei riitä se pudottaa pois just nuo pois pelistä eli akun ja laturin tarkistus myös.
Skoda Octavia -08
jeps jeps.. täytynee kulettaa liikkeeseen ja sannoo että kahtovat mikä sitä vaivaa. Emäntä sanoki että penkinlämmittimet herkes pelaamasta 90tkm huollon jälkeen, mutta itte ei oo moista tarvinnu niin ei ole sit pistäny silmään et millon on viimeks toiminu.
OPEL = Onnellisen pojan ensimmäinen lelu
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
Astra H Wagon 1.6 Cosmo