Biltema korotuspalat
Biltema korotuspalat
Jomi alustasarjalla etupään renkaat raapii hirveesti kaariin ja katsastus lähestyy. No ostin vakiojouset mutta empä niit saanu oikee jomin iskareihin menemään ku meni jous puristinkin rikki. Uusia iskareita ei kiinostais nyt hirveesti ostaa ku rahaa menee jo nii perkeleesti takapään pusliin ja kuskin puoleisen kolinaan ja kuitenkaa sit jomin jouset ei vakioiskareihin käy. Niin onko noista bilteman korotuspaloista yhtään apua. Auton ei tarvis kauheesti nousta vaikka 1-3centtiä nii joha auttais jo paljon. Pysyykö ne paikallaan ja auttaako yhtään ja ku hintaki on todella edulline jos edes vähän auttais.
Vectraha on 1,8 moottorilla.
Vectraha on 1,8 moottorilla.
Opelisteille ei masennus iske
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: Biltema korotuspalat
Joskus noita tuli kokeiltua, ja kyllähän ne ihan toimivat ovat jonkin aikaa. Mutta kestävät ne ei ole.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Vähän veikkaan, ettei katsurit tykkää moisista patenteista.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ostin tuommoiset Astran jousiin, kun piti saada maavaraa trailerille nostoa varten. Mutta eipä tainnut tulla enempää kuin n. sentin verran. Riitti kuitenkin minun tapauksessani 
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kyl ne ihan lailliset on ja tuli se aikoinaan itsekin todettua; leima tuli ilman sanomisia.TJT kirjoitti:Vähän veikkaan, ettei katsurit tykkää moisista patenteista.
Mut jos suinkin mahdollista niin huomattavasti parempi on laittaa paksummat sellaset kumirinkulat jousien päihin. Esim W123 mersuun saa niitä eripaksuisina ihan Motonetista. Toki on tapauskohtaista löytyykö sopivia ja pystyykö edes laittamaan.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
itellä oli kadetis kans hyvin toimi ja vähän joustavaa sikamassaa väliin niin hyvin pysyy kiinni
OT: Mä tarvisin b1 omegaan taakse 2-3cm korotuksen, onko tietoa meneekö noi mersun kumirinkulat omegaan??
mv6
Laita sinne omegan omia kumeja. Leikkaa vaan sen "nännin" pois siitä niin hyvin luulis menevän toisen päälle.
BusCaa kirjoitti:OT: Mä tarvisin b1 omegaan taakse 2-3cm korotuksen, onko tietoa meneekö noi mersun kumirinkulat omegaan??
Kumipalat jotka tulee jousien väliin voivat saada aikaiseksi katsastusmiehen antamaan hylsyn tai huomautuksen, tämähän riippuu ihan katsastuspaikasta ja katsastuksen suorittajasta ja sen päivästä..tämä on itse koettu.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283