edit. 2.6 koneen jatkona on automaatti.
Omegan C26NE
Omegan C26NE
Eli olis kysyttävää omegan bensankulutuksesta. Joka pyörii siinä 14-15.5 l.100km onko tuo ihan normaalia?
Köyhänpuoleinen opiskelija kun olen niin pitää vissiin aatella vaihtoa diesel omegaan.
Re: Omegan C26NE
Eihän se kone kato kuskin rahatilannettaIrmscher1 kirjoitti:Eli olis kysyttävää omegan bensankulutuksesta. Joka pyörii siinä 14-15.5 l.100km onko tuo ihan normaalia?Köyhänpuoleinen opiskelija kun olen niin pitää vissiin aatella vaihtoa diesel omegaan.
Tuo nyt ei kovin iso oo kulutuksena.Kylmällä ilmalla varsinkin.en kyllä tiedä lukemia,mutta omanikin 2,0 vie 10 jatkuvasti.ja täysin kunnossa.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Irmscher1 kirjoitti:Eli olis kysyttävää omegan bensankulutuksesta. Joka pyörii siinä 14-15.5 l.100km onko tuo ihan normaalia?Köyhänpuoleinen opiskelija kun olen niin pitää vissiin aatella vaihtoa diesel omegaan.
Jos jokamutkassa on perä vierellä ja pelkkää kyläpyöritystä niin kyllä toi sitten alkaa normaalia olla.
._.
juu mulla toi kulutus pyörii kans siinä 14-15l/100km kai se ihan normaalia on..
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
Kyllähän nuo lukemat kuulostaa kovilta normi käytössä ja ei ole pelkää kaupunki pyöritystä.
Siis kannattaa varmaankin tarkastaa lambdan kunto ja pakokaasumittaus, niin näkee että perusasiat ovat kunnossa.
Kyllä sen lukeman minusta pitäisi olla alle 12 ennemin kuin päälle, vaikka tuo ei mikään taloudellisuus ihme olekkaan.
j.h
Siis kannattaa varmaankin tarkastaa lambdan kunto ja pakokaasumittaus, niin näkee että perusasiat ovat kunnossa.
Kyllä sen lukeman minusta pitäisi olla alle 12 ennemin kuin päälle, vaikka tuo ei mikään taloudellisuus ihme olekkaan.
j.h
Perä vierellä ajollakin kulutus jää kohtuu pieneksi, sillä kulutus lasketaan takapyörän pyörimän matkan mukaan, ei ajetun.GreadR kirjoitti:Jos jokamutkassa on perä vierellä ja pelkkää kyläpyöritystä niin kyllä toi sitten alkaa normaalia olla.Irmscher1 kirjoitti:Eli olis kysyttävää omegan bensankulutuksesta. Joka pyörii siinä 14-15.5 l.100km onko tuo ihan normaalia?Köyhänpuoleinen opiskelija kun olen niin pitää vissiin aatella vaihtoa diesel omegaan.
Itse en saa yrittämälläkään tuollaista kulutusta keskikulutukseksi verrattavissa olevalla kulkineella. 5 km työmatka ilman lohkolämmitystä illat aamut talvella, niin kulutuksen saa tuolle tasolle.
j.h
Mulla on tietokone näyttänyt 11.5-12.6 kulutusta koko talven,hesan reissulla (300 km) taas oli 7.8 .mulla ei oo lohkolämmitintä eli aina lähdetään kylmällä mosalla! 
sulla 1-2 pyttyä pois pelistäRenny666 kirjoitti:Mulla on tietokone näyttänyt 11.5-12.6 kulutusta koko talven,hesan reissulla (300 km) taas oli 7.8 .mulla ei oo lohkolämmitintä eli aina lähdetään kylmällä mosalla!
kyllä muistaa kun ajo GSE 3.0E Monzalla niin tietokone oli talvella keskikulutus lukemat 18-19L/100km
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
päivitystä..tein putkiston uusiksi,vaihdoin tulpat ja laitoin kunnon filtterin ja imuputken kulutus on nyt pyöriny 10-10,5
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm