Onko kenelläkään kokemuksia GTS Sport-iskareista ja H&R -35 jousista B2 Omegassa? Varaosavarasto/tuningstudio myisi ko. alustasarjaa minusta kohtuu hyvään hintaan(445€ rahteineen). H&R:n jousia tuntuu ainakin kaikki kehuvan, mutta GTS Sport-iskareista ei ole minulla mitään tietoa. Olisiko toimiva setti perus perheautoon? Hinta/laatusuhde yms.
Mitäköhän korjaamot ottavat alustan vaihdosta? Itsellä, kun ei ole oikein aikaa/paikkaa vaihtaa niitä itse. Mihin kannattaisi viedä asennettavaksi Riihimäki - Hämeenlinna seudulla?
B2 Omegaan GTS + H&R alustasarja
Re: B2 Omegaan GTS + H&R alustasarja
Itse vaihdoin hetki sitten h&r jouset just b2 sedan omppuun ja kivasti tuli jämäkkyyttä lisää ja madalsi just sopivasti 
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Nyt tuli sitten tilattua tuo sarja(GTS + H&R). Parin viikon toimitus ajalla lupasivat ne. Vielä pitää etsiä paikka, joka asentaisi ne sopu hintaan alle.
Oletko mitannut paljonko madalluksen jälkeen on navan keskeltä kaaren reunaan?-JMV- kirjoitti:Itse vaihdoin hetki sitten h&r jouset just b2 sedan omppuun ja kivasti tuli jämäkkyyttä lisää ja madalsi just sopivasti
Varmaan hyvä paketti. Mulla on noi GTS:t ja olen ollut tosi tyytyväinen. Jäi vain mietityttämään olisko kannattanut vaihtaa ne jousetkin...
Itellä B1 ompussa juurikin tuo GTS-sport/H&R setti alla. Tyytyväinen olen ollut, perästä tuli ehkä hieman liian jäykkä. Ensiksi tulleet iskarit oli liian lyhyet johtuen ilmeisesti taka-akseli eroavaisuuksista. Palautin iskari takas ja tuli uudet pidemmät tilalle. Tuolla sigun linkissä taitaa olla noi mitat kaaristakin mitä inssi mittas.
Opel Omega B1 -98 X20SE
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07