Ilmastointi asiaa.
Ilmastointi asiaa.
B_vectran manuaalinen ilmastointi ei lähde aina päälle,kun painaa nappia.Tarvii painaa uudestaan niin sit lähtee päälle,mistähän voi ruveta etsimään vikaa?Ilmeisesti kosketushäiriö...
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Re: Ilmastointi asiaa.
Oletko ulkona kokeillu vai lämpimässä sisätilassa ? Olikohan nyt niin että jos menee ulkolämpö alle sen nelisen astetta niin ei kytke ilmastointia lainkaan päälle.
Toivottavasti joku, jolla on hyvää kokemsuta ilastoinneista, vois jeesata jeesata sua paremmin..
Toivottavasti joku, jolla on hyvää kokemsuta ilastoinneista, vois jeesata jeesata sua paremmin..
Ei mulla ainakaan inahdakkaan ilmastointi jos kylmempi ku 4 astetta.
No luulisin kyllä vaikka en ilmastointeihin oo juuri perehtynyt,että sen laitteen toiminta ei ihan joka asennossa ja lämpötilassa saakaan toimia.keltanokka kirjoitti:Oletko ulkona kokeillu vai lämpimässä sisätilassa ? Olikohan nyt niin että jos menee ulkolämpö alle sen nelisen astetta niin ei kytke ilmastointia lainkaan päälle.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
niin, eipä tuo pakkasasteilla enään pelaa.ilepohh kirjoitti:Ei mulla ainakaan inahdakkaan ilmastointi jos kylmempi ku 4 astetta.
vaikka varmaan tarvetta oisbart kirjoitti:niin, eipä tuo pakkasasteilla enään pelaa.ilepohh kirjoitti:Ei mulla ainakaan inahdakkaan ilmastointi jos kylmempi ku 4 astetta.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
heh heh . toisaalta ennen pakkasasteita hyvä kosteuden poistaja l. ei mene lasit höyryyn. siis vielä +asteiden puolella....