MV6:een hälyttimet

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
runtti
'Kapitän'
'Kapitän'

MV6:een hälyttimet

Viesti Kirjoittaja runtti »

olen asentamassa hälyttimiä niin tietääkö kukaan keskuslukon piuhoista mihin johtoihin ne asennetaan, mikän on ovien aukasin ja sulkemis johto? ja kattoluukusta että kuuluuko kattoluukun katkaisija pyöriä portaattomasti? kun ei ainakaan oikein toimi? jos kuulostaa olevan siinä vika niin jos jollakin olisi katkaisija ylimääräisenä...
Ascona B "i400" projekt -77 M52B25
Volvo S60 T5 -02
Toyota Celica gt-four -93
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: MV6:een hälyttimet

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

olen kirjoittanut tään niin monta kertaa että kyllästyttää, mutta etsi virtakynällä ne johdot, eli jos releen johtoja tarkoitit, niin laita kynän toinen pää runkoon ja toisella kokeilet niitä piuhoja, se sulkee ja avaa kun oikeat johdot löytyy, siis ehjä kynä käyttöön.
opel vectra c 2,2 gts
runtti
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja runtti »

lmb-58 kirjoitti:olen kirjoittanut tään niin monta kertaa että kyllästyttää, mutta etsi virtakynällä ne johdot, eli jos releen johtoja tarkoitit, niin laita kynän toinen pää runkoon ja toisella kokeilet niitä piuhoja, se sulkee ja avaa kun oikeat johdot löytyy, siis ehjä kynä käyttöön.
ahaa.. yksinkertaisuuden huippu taas, eli ei nyt ite tota älynny... yritin etsiä mutte3n vaan löytäny täält vinkkejä.. mutta kiitoksia kuitenkin suuresti...
Ascona B "i400" projekt -77 M52B25
Volvo S60 T5 -02
Toyota Celica gt-four -93
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Onkohan johtovärit ruskea/punainen(sulku) ja ruskea/valkoinen(aukaisu)?? Onko noin???
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Vastaa Viestiin