lisää tehoa conaan!!??

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
turboasco
'Agila'

Viesti Kirjoittaja turboasco »

mulla on b asco ja se on porattu 2.2 ja siinä on 300asteinen nokka,säädettävä pyörä,weberin kakskurkkunen kaasari...mutta pitäis saaja vielä vähä irti!onko kellään kokemuksia säädettävästä nokkapyörästä miten tulee säätää ja miten peltisarja vaikuttaa...kun mulla on ruisku pakosarja??????
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 0500_Ascona »

"porattu 2.2".....? No, varmaan helpoiten saa lisää potkua kun vie kannen siistittäväksi eli kanavien muotoiluun ja nokkahan sulla olikin ihan asiallinen ja toivottavasti mekaaniset nostajat? Kaksi tuplaa kylkeen ja sitten penkkiin säädettäväksi, pakosarjalla ei ole suurta merkitystä, Opelissa on vakiona suht hyvä pakosarja, varsinkin ruiskun pakosarja.
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
turboasco
'Agila'

joo mulla oli siinä 1.9:n kansi mutta vaihoin kakslitrasen kannen...kuulemma parempi??ja tuplat mulla oli mutta ei niitä saanu säätöihi...paremmin toimii tolla kakskurkkusella
turboasco
'Agila'

mutta tuo nokkapyörä kiinnostais kun mää en oo ite koskenutkaa vielä siihe enkä tiiä miten se on säädetty...nii jos jollai on kokemuksia miten kannattaa laittaa että saa hyödyn irti nii neuvoja saa antaa.ois parempi että sais sen kerralla kohalleen mitä ruveta kokeilemaan...
paassius
'Agila'

Viesti Kirjoittaja paassius »

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=19&0
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=19&0
<font size=-1>[ This Message was edited by: paassius on 2003-05-02 12:50 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: paassius on 2003-05-02 12:52 ]</font>
Vastaa Viestiin