C-Veccu etuoven säätö

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
fiat127
'Kapitän'
'Kapitän'

C-Veccu etuoven säätö

Viesti Kirjoittaja fiat127 »

Eli olen yrittänyt säätää sitä kielekettä (mikä sen oikea nimi nyt mahtaakaan olla) "kaikkiin suuntiin", mutta silti kuskin ovi pakkaa suhisemaan vähänkään kovemmalla tuulella.
Olen liikuttanut kielekettä sisäänpäin, ylöspäin, alaspäin...ei vaikutusta. Olen myös voidellut tiivisteet Dinitrolin tiiviteaineella, jos kumi olisi jotenkin
kuoleentunut (tuskin kun vm.2004). Tuota kielekettä voi säätää tietysti aika paljon sisäänpäin, mutta sitten etuoven ja takaoven linjaan alkaa muodostua pykälää...ja toisaalta ei kait se tiivistekään saa mennä liian lyttyyn.
Mutta onko jollain joku konsti, jolla kuskin etuoven saisi tiiviiksi = suhinat veke?
teuskami
'Kadett'
'Kadett'

Re: C-Veccu etuoven säätö

Viesti Kirjoittaja teuskami »

eikäs se kuskinoven tiivistee oo ontto sieltä sisältä? Vanhoihin autoihin oon pujottanu pienempää tiivistettä sen oman sisälle,sillee et se "turpoo"
pikkasen ni pysyy syhinat pois! kannattaa myös kunnolla varmistaa et se suhina tulee nimenomaan sieltä eikä lasin tiivisteestä..
Vastaa Viestiin