Entäpä miten olette saaneet startin toisen kiinnityspultin auki, siellä koneen takana kun ei nimittäin ole tilaa sitä pahemmin ruuvailla? Yläkautta ei onnannut ja alakauttakin se on sellasta sokkohakemista, ehkä aikansa sohimisen jälkeen osuis hylsyyn mut mulla ainakin meni hermo
Vectra-B:n startista
Vectra-B:n startista
Sattuiskos muuten käymään tällaseen -99 X16XEL B-Vectraan -90 1.6sv Kadetin startti?
Entäpä miten olette saaneet startin toisen kiinnityspultin auki, siellä koneen takana kun ei nimittäin ole tilaa sitä pahemmin ruuvailla? Yläkautta ei onnannut ja alakauttakin se on sellasta sokkohakemista, ehkä aikansa sohimisen jälkeen osuis hylsyyn mut mulla ainakin meni hermo
Re: Vectra-B:n startista
lainataan topiccia..
Vectra B:n startti pitäs saaha irti, kaikki pultit ja johdot irroteltu mutta ei vaan ei millään irtoa ?
Tilat on hyvin rajalliset, ei oikein mahdu millään lyömään irti.. Jotkut puhuvat koneen nostamisesta/tukemisesta esim tunkilla ?
1.6litranen ekoteko, ja vuosmallia 2000.
Apuja?
Vectra B:n startti pitäs saaha irti, kaikki pultit ja johdot irroteltu mutta ei vaan ei millään irtoa ?
Tilat on hyvin rajalliset, ei oikein mahdu millään lyömään irti.. Jotkut puhuvat koneen nostamisesta/tukemisesta esim tunkilla ?
Apuja?
http://heilschwingung.at/188e0
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Onko auto nostettu ulos?Ab3 kirjoitti:lainataan topiccia..
Vectra B:n startti pitäs saaha irti, kaikki pultit ja johdot irroteltu mutta ei vaan ei millään irtoa ?![]()
Apuja?
Kysyin myös vvoc forumilla puolestasi .. http://www.vvoc.com/forum/showthread.ph ... ost4922506
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
olihan tuo ylhäällä, saatiin vaihdettua startti ! 
http://heilschwingung.at/188e0
Ite sain samasta koneesta alakautta hylsy-nivel-jatko-räikkä yhdistelmällä. Just yletty sormenpäät ohjaan sitä hylsyä.ilepohh kirjoitti:miten olette saaneet startin toisen kiinnityspultin auki, siellä koneen takana kun ei nimittäin ole tilaa sitä pahemmin ruuvailla? Yläkautta ei onnannut ja alakauttakin se on sellasta sokkohakemista, ehkä aikansa sohimisen jälkeen osuis hylsyyn mut mulla ainakin meni hermo
Sitä ei kyllä tosiaan näe, eli yritys ja erehdys...
Ei muuten taivu pelkällä pitkällä jatkolla ja normi lyhyt on jo liian lyhyt. Tarvii sen nivelen väliin.
Exät: Kadett E HB -89, Kadett E sedan -89 Fastra -95
Minna -68, Päivi -62 Tiina -72, Teija -71
Minna -68, Päivi -62 Tiina -72, Teija -71