Pitäisi irrottaa Astrasta peili EHJÄNÄ ja laittaa se toiseen autoon. Omasta on mennyt se metallinensarana rikki eikä pysy enää paikassaan. Pihasta löytyy toinenkin vastaava auto, mutta pitäisi saada siitä purettua se metallisarana ehjänä ja vaihdettua toiseen. Tuota rikkinäistä systeemiä katselemalla ja tutkimalla en keksinyt miten toimia.
Molemmat on Astra F farkkuja ja sähköpeileillä.
Astra F peilin irrotus
Astra F peilin irrotus
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Re: Astra F peilin irrotus
siis eihän se sarana mene miksikään ko irrotat peilin kaikkine päivineen? Vai ooksie pelkkää saranaa vaihtamassa?
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Joo elikkä autot on eriväriset ja peili hajosi siitä saranasta. Lienee suunniteltukin niin että se antaa periksi ja näin peilin kuori,runko jne. säästyy. Tietysti varmaan voisi vaihtaa koko höskänkin ja tähän uuteen peiliin nykyisestä vain kuoren. Olettaisin kuitenkin että sen pelkän saranan vaihto olisi helpompi rasti ? Ilmeisesti johtojen irroittamista varten se kuori pitäisi kuitenkin irroittaa ellei liitin sitten ole peilikolmion takana.
Eli se musta muovinen "adapteri" autossa on ihan ehjä kuten itse peilikin. Ainoastaan niiden välissä oleva sarana on murtunut jonkun goatsetus-yrityksestä.
Eli se musta muovinen "adapteri" autossa on ihan ehjä kuten itse peilikin. Ainoastaan niiden välissä oleva sarana on murtunut jonkun goatsetus-yrityksestä.
-----Zeni-----
Vielä saa kertoa ja ehdottaa, huomenna hajoitan
Miten se peilikolmio (eli se muovihärpäke missä on diskantti) lähtee pois EHJÄNÄ??
Yhdesta olen joskus noin. 5 vuotta sittein sellaisen irroittanut ja muistaakseni onnistuin rikkomaan jotain siitä. Siellä oli vissiin ainakin niitä verhoilunastoja (?) Vedetäänkö perää kohti, suoraan pois vai minne ?
Miten se peilikolmio (eli se muovihärpäke missä on diskantti) lähtee pois EHJÄNÄ??
Yhdesta olen joskus noin. 5 vuotta sittein sellaisen irroittanut ja muistaakseni onnistuin rikkomaan jotain siitä. Siellä oli vissiin ainakin niitä verhoilunastoja (?) Vedetäänkö perää kohti, suoraan pois vai minne ?
-----Zeni-----
kampeat/revit vaa irti
se kyllä lähtee ja ei pitäs mennä mitenkää rikki 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Lähtee ehjänä,kun nostatat ylöspäin sitä kolmiota,siinä on hahlot mitkä menee muovisiin tappeihin ovessa.
Mielipide on oma !