Omega MV6 ja automaatti kysymys ?
Omega MV6 ja automaatti kysymys ?
Hei.Rekkasin itseni sivuille koska täältä saa varmaan tietoa ja itsellä ei juuri Opeleista ole nowhauta.Työkaveri tarjoaisi myyntiin 1995 mallista 2.5 MV6.sta automaatilla.Olisi hyvänmallinen korimalli omaan silmään,minkälainen yhdistelmä tuo moottori+laatikko on? Mitä olisi hyvä tietää koeajolla ja onko tuossa mallissa ns. heikkoja kohtia ? Kiitos
Re: Omega MV6 ja automaatti kysymys ?
AR 35 Laatikoissa se surullisen kuuluisa muovinen päittäisvälys prikka on lukemani juttujen perusteella tuossa laatikossa akilleen kantapää.Kannattaa haulla lukea juttuja.
Itsellä sama laatikko Omegassa ja toimii hyvin ,ajettu 260 000.Kerran olen puhdistanut laatikon asentosäätimen
kun laatikon vikavalo syttyi, se auttoi.
MV6 moottorista ei kokemuksia.
Itsellä sama laatikko Omegassa ja toimii hyvin ,ajettu 260 000.Kerran olen puhdistanut laatikon asentosäätimen
kun laatikon vikavalo syttyi, se auttoi.
MV6 moottorista ei kokemuksia.
Niin 2.5 ja MV6 kaksi eri asiaa...
Oikeella yläkulmassa on suurennuslasin kuva ja etsi-nappi, sillä kun laitat hakusanaksi esim tuon Omega MV6 tai Omega 2.5 ja rajaat vaikka moottorit ja voimansiirto-alueelle, niin kyllä juttua piisaa... Omaan MV6 olin tyytyväinen, vaikka kaikkee pientä aina välillä olikin. Mutta missä ei olisi...
Oikeella yläkulmassa on suurennuslasin kuva ja etsi-nappi, sillä kun laitat hakusanaksi esim tuon Omega MV6 tai Omega 2.5 ja rajaat vaikka moottorit ja voimansiirto-alueelle, niin kyllä juttua piisaa... Omaan MV6 olin tyytyväinen, vaikka kaikkee pientä aina välillä olikin. Mutta missä ei olisi...
Omega B2 2.6 executive
No hyvä kun heti tuli vastausta viestiini,heti selvisi että MV6 ja 2.5 v6 on eri asia.Työkaveri kun sanoi että auto on MV6.Hakua käyttämällä löysin kaikkea autoon liittyvää.No koeajo on suoritettu,koitin laatikon toimintaa vaihtamalla käsin eri kierrosalueella ja hyvin toimii.Hintaa vähän tingataan 
Ne kuuluisat venakopathan tuppaa vuotamaan pakosarjoissa kans ollu halkeemia!! Ja kyselehän onko jakopää tehty ku on iso homma ja jos ei ite tee niin kallis mutta kuitenkin kannatan on hyvä peli ajella

Astra j 1.4t sport tourer. Ex:Vectra C 2.2 gts ,Kadett c 1.2 , ascona c 1.6 , Omega A 2.0I , Astra GSI , Omega B 2.5 v6, Omega b2 3.0v6 stw sport.