Jäseneksi liittyminen

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
esko t
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja esko t »

Olen mielenkiinnolla seurannut pari vuotta kaikenlaisia keskusteluja OCF sivustoilla ja olen monta hyvää vinkkiä löytänytkin. Nyt tuli mieleen liittyä klubin jäseneksi., olen 62 vuotias nyt juuri eläköitymässä oleva autonasentaja jolla on myöskin muuta konetekniikkaan liittyvää ammatti ja elämänkokemusta. Sivujen keskustelu on minun miellestäni ollut pääasiassa asiallista ja hyviä vinkkejä ja neuvoja antavaa, joskus on joiltakin nimimerkeiltä tullut jonkin verran ylilyöntejä ja epäasiallisisia kommentaja. Myöskin joskus jotkut yrittävät työntää sisään kaupallista paskaa. Olen omien entisten kulkuneuvojeni takia katsellut myös merkkien sivustoja jonka vuoksi pidän OPELIN sivustoja kaikkein parhaina.
Koitan vaihtaa uudeksi nimimerkikseni eko.
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Jäseneksi liittyminen

Viesti Kirjoittaja tursas »

Tervetuloa vaan, ei kai tässä muuta voi sanoa...
Antti H
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Antti H »

Tervetuloa! Lisää asiantuntemusta foorumille
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona

OCF Formulatietäjä 2010&2018
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
iso.kunkku
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Muutako jäsenhakemus vaan vetämään ! :peukku: ja tosta nikin vaihosta pitää varmaan ylläpidolle lähettää toivetta
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Ei muuta, kuin tervetuloa joukkoon sekavaa eli moneen mahtuu monenlaista kulkijaa ja auton rakentajaa.
Sitä vartenhan tälläkin foorumilla on moderaattoreita, jotka valvovat ettei keskusteluissa mentäisi asiattomuuksiin ja muutenkin keskustelut pysyisivät kontrollissa ja OCF pystyisi edistämään mahdollisimman paljon auto harrastusta Suomessa...

Mikäli haluatte vaihtaa nimimerkkiänne niin teidän tulee sopia / keskustella asiasta Tammisen Arin kanssa (ATA). Hän pystyy vaikuttamaan em. asiaan.
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary

Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Tervetulua vaan mukaan joukkoomme tummaan... Hyvin saa vastinetta kyllä jäsenmaksulle, melkeinpä jo pelkän kerholehden vuoksi kannattaa liittyä jäseneksi, lisäksi sitten monia hyviä yhteistyökumppaneita eikä sovi unohtaa tapahtumiakaan. Ihan mielenkiinnosta, milläs autolla ajelet? Jäi jotenkin sellainen vaikutelma ettei kuitenkaan (ainakaan vielä) ole Opeli...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Vastaa Viestiin