kirkkaita vilkkuja.....

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
juhis85
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juhis85 »

Tota ois "pieni ongelma... Eli en löydä mistään a vecuun kirkkaita etu vilkkuja enkä kirkkaita sivu silkkuja.... meniskö jonkun muun auton sivuvilkut siihen paikalle?? mä luulen et etu vilkkujen kuuluis olla ihan a vecuun tarkotettu..??
kiitos vastaajille
AndyH
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AndyH »

Ookko sä käynyt Motonetis kysymässä???
Itelle hain sieltä E Kasettiin kirkkaat etuvilkut.

edit: Ei kyllä puhuttu motonetin luettelossa kirkkaista vilkuista. Damn...

<font size=-1>[ This Message was edited by: AndyH on 2003-05-05 22:15 ]</font>
m@ke
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja m@ke »

http://www.atoy.fi

tuolt löytyy ainakin jotain
SorZa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja SorZa »

Eikös vecussa oo kirkkaat etuvilkut alkuperäsenäki jo?
Kuva
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

On 2003-05-05 22:04, juhis85 wrote:
Tota ois "pieni ongelma... Eli en löydä mistään a vecuun kirkkaita etu vilkkuja enkä kirkkaita sivu silkkuja.... meniskö jonkun muun auton sivuvilkut siihen paikalle?? mä luulen et etu vilkkujen kuuluis olla ihan a vecuun tarkotettu..??
kiitos vastaajille

mulla on ylimäräiset kirkkaat mallia ovaali olevat sivuvilkut, ei ole kyllä mitään hajua käykö veccuun, tietääkseni ne käy ainakin johonkin astraan ja A omegaan. voin ottaa niistä digikuvan jossain vaiheessa lähettää sulle eemelinä.
juhis85
'Admiral'
'Admiral'

tota oisin aika kiitollinen jos lähettäisit mulle ne sivu vuillkujen kuvat.... ei mun A vecussa ainakaan oo kirkkaita vilkkuja.. :sad: ois aika kiva jos jostain löytäis sellaset...
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pebe »

mulla on 95 a vectra, ja siinä on kyllä kirkkaat etuvilkut, eli oisko ne etuvilkut mallia facelift, jotka on kirkkaat.

Sivuvilkut saat kirkkaaksi hakemalla lähimmästä varaosa kaupasta tarvikevilkut, pienellä hiomisella istuu hyvin a vectraan, omat on mallia tarvike hinta oli 3e/pari.
Tarvikevilkut eivät ole e-hyväksytyt mutta hyvinpä meni katsastuksesta läpi kunhan muistaa vaihtaa keltaiset polttimot!!!
Toinen vaihtoehto on ostaa astran alkuperäiset kirkkaat vilkut, mutta ne maksavat huomattavasti enempi ja ovat e-hyväskysyt.
SorZa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja SorZa »

mul o -90 mallin GL Veccu ja siinä on valkoset etuvilkut.
Näytäppä mulle kuva sun autosta, en oo ikän nähny A Vectraa keltasilla vilkuilla :smile:
Kuva
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

Mulla on kans veccu vuodelta 90 ja on kirkkaat vilkut,mut olen joskus nähny veccuja keltasilla vilkuilla...Lieneekö sit joissain -89 malleissa ollu keltasia vilkkuja tai jotain...Aika harvassa niitä vaan on!

Sivuvilkuiksi kävin autotarvikeliikkeestä yleismalliset ovaalit vilkut,makso muutaman euron ja värivaihtoehtoja oli muistaakseni 5. Eikä todellakaan ollu vaikeet asentaa...Vielä pitäs varmaan vaan hankkia oranssit polttimot :grin:
juhis85
'Admiral'
'Admiral'

mun veccu on vuodelta 93-94.. ja siinä muuten on kirkas etu vilkku... :smile: mut pitää ostaa siihen sit vaan erivärinen polttimo... ja käyn kattoon vaik tos joku päivä a-tarvikkeessa kattoon jotain tarvike vilkkuja...
antzu
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja antzu »

Itse asensin omppuun kolmos tai nelos koppasen golfin(enää muista, suorakaiteen muotoiset anyway) savun väriset sivuvilkut, niitä oli myös saatavana kirkkaina, mutta nuo vaativat jo peltitöitä asennuksessa.
Veccura A
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Veccura A »

Itellä kiinni Astra G:n kirkkaat sivuvilkut jo pari vuotta.. Vilkun pohja hiottu sileeksi ja kiinni koriliimalla!! Ei tarvinnu peltitöitä ja kiinni ovat yhäkin :smile: Polttimon vaihdon joutuu kylläkin tekemään irroittamalla ensin sisälokarin, mutta eipä oo vielä poltin palanut.. Merkkiliikkeestä sain pienen tinkimisen jälkeen alle 30 markkaan..
irmche
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja irmche »

On 2003-05-06 17:51, Asterix wrote:
Lieneekö sit joissain -89 malleissa ollu keltasia vilkkuja
Mitä Per... No ei todellakaan :grin:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Juu, en ole minäkään ikinä nähnyt A-Vectraa oransseilla etuvilkuilla, kaikki on olleet kirkkailla vilkuilla. Sivuvilkut ja takavilkut ovat kyllä oranssit.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Kaikissa Vectroissa pitäis olla kirkkaat etuvilkut. Motonetissä ne maksaa siis 11,45€.
Vastaa Viestiin