Kansityö/Kansipahvin vaihto pk-seudulla

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Kansityö/Kansipahvin vaihto pk-seudulla

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Nyt kovasti näyttäisi siltä, että taitaa olla omegassa kansipahvi ajan hampaan purema, koska vuotaa öljyä jostain päin lohkon kylkeä. Moottorina siis X20XEV.
Nyt kysyisinkin teiltä muilta apua löytää täältä pk-seudulta halpa, mutta ammattitaitoinen korjaamo, joka vaihtaisi kansipahvin ja mahdollisesti koneistaisi/koneistaittaisi kannen tarvittaessa mieluusti alle 800€:n. Tuo on siis pienin summa, minkä olen saanut nyt noilta hiukan tunnetummilta firmoilta kustannusarvioksi. Tämä hinta kustantaisi pahvin vaihdon ja kannen koneistuksen, mutta ei jakopään hilujen vaihtoa. Jakopään vaihdon kanssa hinta kipuaa noin 1000€:een.
Olen kyllä miettinyt tehdä sen itsekin, mutta ei tällä hetkellä juuri tuo vaihtoehto houkuta. Siinäkin köyhtyisi noin 500€, kun joutuisi kuitenkin kaverille jotain avusta maksamaan. Täysin yksinäisesti en tuota hommaa osaa tehdä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Kansityö/Kansipahvin vaihto pk-seudulla

Viesti Kirjoittaja tursas »

Miten paljon se sitten vuotaa, ja mistä, voi vuotaa myös jostain akselien tiivisteistä, stefoista.., mulla on ollu 5 vuotta pientä "öljyhikoilua kannen saumassa", ei haittaa, öljyä vaan lisänny silloin tällöin ja trasselilla pyyhkässy koneen ja pohjan ennen katsastusta... :roll:
Vastaa Viestiin