keskuslukitus opel omega b
keskuslukitus opel omega b
moi tossa mun omegassa on avaimella toimiva keskuslukitus mut saisko siihen kauko ohjausta tollasen linkin löysin http://www.mtt-trading.fi/cat/product_catalog.php?c=4
Re: keskuslukitus opel omega b
Olis ihan hyvä lisätä vielä tuohon auton vuosimalli ja moottorin tyyppi.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
saa siihen, olen laittanut noita monia, mutta rimellä on halvempi, ja samanlainen ja isompi valikoima niitä, ke-61 on asiallinen. mutta jos siinä sun autossa on siruavain, niinkuin onkin, se siru on siirrettävä siihen ohjaimeen, sekin on helppo homma.
opel vectra c 2,2 gts
auto on vuosi mallia 1997 2.5v6 mistä vois saada ostettua olisko mitään netti kauppaa tiedossa laittakaa linkkejä kiitos
mesta löyty mistä noita sai onko sit kuinka vaikea asentaa
tossa omegassahan pitäs olla vakiona jo kaukosäädetty ohjaus..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
niin kai pitäis olla munkin vectrassa, mutta ei vain ole -96 sport. kato RIME siellä on edullinen nettikauppa
opel vectra c 2,2 gts
okei mistä tietää varmasti et siitä olisi kauko ohjattu keskus lukko kun avaimessa ei ole niitä nappuloita
käys ihan opelin liikkeestä kysymässä sitä palikkaa siihen.. hinnasta en osaa sanoa.. nykyisestä avaimesta saa sen sirun kuiteskin siihen
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
mutta eikö ne nappulat ole siinä avaimessa jos siinä on kaukoohjaus, niin tietenkin että on alkuperäiset avaimet.
opel vectra c 2,2 gts
Mulla oli ainaki -95 MV6 ompussa erillinen mokkula avaimenperänä, missä oli keskuslukon napit... Itse avain oli semmonen pieni lituska...
Omega B2 2.6 executive
oisko tullu vasta 98 se avain missä on itessään ne napit
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Voiko vanhan mokkula avain yhdistelmän korvata uudemmalla avaimella?
Opel Omega B MV6 1999
periaatteessa ehkä joo jos siitä irtokapulasta mahtuu se piirilevy ja siru siihen uuteen avaimeen..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline