G.T.S kirjoitti:
Tuota jos oot tollaisen poraus homman tehnyt jo kerran niin saiskos ihan kädestä pitäen apua tähän niin vois mennä helpommin;)
Kun eipä tuo nyt muilta osin ollut sen kummoisempi mutta toi oveen johdon vetäminen tuntui hiukka hankalalta niin jos apua saa niin helpommin kävis...
Hmm.. mulla meni noin 20h molempien ovien laittoon. Olen tehnyt sen 1 kerran enkä ikinä enää tee. Mulla ei ollut mitään hajua, muuta kuin kuulopuheita, että sen voi tehdä noin. Ihan hyvin meni, kun rauhassa mietti mitä tekee.
Eli liittimethän on helppo saada toisistaan irti. Sitten kumin irroitus liittimestä, jotta pääset näkemään taakse missä piuhat menee. Sitten ihan vapautuneesti vaan poraat. Ovenpuoleisen liittimen läpi ei kannata porata suoraan, vaan sieltä pitää taakse nippusidotut piuhat poistaa tieltä ensin.
Vaikein juttu mulle oli niiden kumitörppöjen takaisinlaitto sinne auton runkopeltien väliin. (ehkä 10h)

Oli nimittäin ranteen naarmuilla, kun sitä tilaa ei kauhesti ole siellä.
Sileen voin auttaa, että laitan tossa kun himaan pääsen, niin kaikki asiaan liittyvät kuvat mitä multa löytyy. Jostan britti vauxhallifoorumilta löytyi aikoinaan kuvia kanssa. Ja kirjoitan mahd hyvän ohjeen.