Tuli pari viikkoa sitten laitettua Opel Vectra 1.9 CDTI Enjoy Wagon 110kW:n motilla, vm-06 (C2)
Oon kyllä tykänny kovasti pirssistä. Meille farkku Veccu tulee tarpeen, kun esikoinen ois tulossa ennen joulua
tilat on kyllä tosi hulppeat, mukavan hiljainen melutaso ja tuo konekin liikuttaa autoa riittävän nopeasti.
Mä oon myös kovasti koittanut etsiä ja katella noita lisävarusteita yms. hilppeitä Veccuun, siis muutakin kuin vaan Opelin normaaleja tilattavia lisävarusteita. Sit myös miettinyt noita jälkiasennus mahdollisuuksia.
Itse asensin eilen kattoon kuskin puolen vetokahvan tilalle aurinkolasitelineen. Maksoi vain Ykan Autoåströmillä 8.95euroa, oli tilaus tavaraa. On kyllä kätevä
Vasta kun käytin Opelia huollossa, niin sain kuulla että kojelaudassani oleva Ajonvakautuksen on/off -katkaisija onkin vain feikki nappula autossani. Eli vaatii kuulemma johtosarjan yms osia ennen kuin toimisi

Hieman harmittaa kun sain tuon kuulla. Käytin juuri tuon nappulan ja muutaman muun pikkujutun takia autoani huollossa.
Onkohan mahdoton homma vaihtaa tuota CD30 MP3-soitinta esim tuohon CD40C Opera MP3:seen?
Entä oiskohan mahdollista asentaa tuo hansikaslokeron jäähdytys-toiminto, tuohon manuaalisen ilmastoinnin yhteyteen? ja siihen sit myös vielä nuo säädettävät suulakkeet kuskin keskikyynärnojan taakse takana olevia varten?
Että tuollaisia asioita oon miettinyt