Onko kukaan vaihtanut kyseistä soitinta muuhun?
Soitinhan ohjaa ajotietokonetta,navia yms...
Onko kukaan esim. laittanut vaihtajaa tuohon soittimeen?
Mutta olis makia ku sais mp3 musat tuonne muttaku ei haluttais luopua navista ja ajotietokoneesta...
Zafiran ncdr1100,mikä vaihtaja tähän ja mistä?
Zafiran ncdr1100,mikä vaihtaja tähän ja mistä?
Vectra Turbo 4x4
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Re: Zafiran ncdr1100?
Ei ilmeisesti ole vaihdettu...
Mutta mikä vaihtaja tuohon soppii ja toimii?
Hanttarin jakkaran alla taitaa olla liitin...
Mutta mikä vaihtaja tuohon soppii ja toimii?
Hanttarin jakkaran alla taitaa olla liitin...
Vectra Turbo 4x4
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Re: Zafiran ncdr1100,mikä vaihtaja tähän ja mistä?
Osta langaton mp3-usb-FM-lähetin niin saat radion kautta kuulumaan ämpeekolmoset helposti.
Hinnat alkaen 10 € - xxxx €
http://www.one-pro.fi/pdf/1pro_MP3_FM_s ... site_x.pdf
Hinnat alkaen 10 € - xxxx €
http://www.one-pro.fi/pdf/1pro_MP3_FM_s ... site_x.pdf
Olen tuota jo miettiny mutta ei ole oikein "toimiva" systeemi...Pitää miettiä jos tuon laittais ja olis onnellinen!
tuo ois aika simppeli homma!
Mutta miten se kuuluu?
tuo ois aika simppeli homma!
Mutta miten se kuuluu?
Vectra Turbo 4x4
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Mulla on Astrassa sama soitin ja 4 cd:n vaihtaja. Vaihtaja on Philips, mutta jos oikein muistan niin tuohon on muitakin vaihtajia tarjolla. Voin tarkastaa tuon mallin. Ja vaihtaja on hanskalokerossa.
Yksi vaihtoehto olisi, että siirtäisi tuon soittimen esim hanskalokeroon vaihtajen alle ja orkkispaikalle laittaisi monipuolisemman soittimen. NCDR:ästä pitäisi ottaa lähtö kaiutinliittimistä uuden soittimen line-in -liitäntään. Orkkissoitintahan voi ohjata ratin napeilla, niin tuo sijainti hanskalokerossa ei olisi suuri ongelma. Navi toimisi ja navikointia käyttäessä voisi kuunnella radiota. Työtä tuossa on niin paljon, että itse en ole tekemässä, mutta tuolla tapaa voisi onnistua. Tietysti jos uuden soittimen laittaisi tuuletussuuttimien paikalle, niin pääsisi helpommalla.
Yksi vaihtoehto olisi, että siirtäisi tuon soittimen esim hanskalokeroon vaihtajen alle ja orkkispaikalle laittaisi monipuolisemman soittimen. NCDR:ästä pitäisi ottaa lähtö kaiutinliittimistä uuden soittimen line-in -liitäntään. Orkkissoitintahan voi ohjata ratin napeilla, niin tuo sijainti hanskalokerossa ei olisi suuri ongelma. Navi toimisi ja navikointia käyttäessä voisi kuunnella radiota. Työtä tuossa on niin paljon, että itse en ole tekemässä, mutta tuolla tapaa voisi onnistua. Tietysti jos uuden soittimen laittaisi tuuletussuuttimien paikalle, niin pääsisi helpommalla.
Philips cdc4 on manuaalin mukaan vaihtaja.
Ja tuohon edelliseen viestiin, että ilmastoinnin kytkimien allahan on toinen din-kokoinen paikka. Parempi soitin siihen ja orkkis soittimesta äänet line-in:een ja tsädäm. Itse kyllä etsin vain laadukkaan fm-lähettimen muistikortin lukijalla.
Ja tuohon edelliseen viestiin, että ilmastoinnin kytkimien allahan on toinen din-kokoinen paikka. Parempi soitin siihen ja orkkis soittimesta äänet line-in:een ja tsädäm. Itse kyllä etsin vain laadukkaan fm-lähettimen muistikortin lukijalla.