C1/C2 Vectraan jälkiasennus tavaraa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ClassicGreen
'Admiral'
'Admiral'

C1/C2 Vectraan jälkiasennus tavaraa

Viesti Kirjoittaja ClassicGreen »

Onko kukaan ostanut jälkikäteen C-mallin Vectraan mitään olemassa olevaan varustetasoon kuulumattomia varusteita/osia?

Itse ostin '06 Vectra Enjoy Wagoniini pari viikkoa sitten aurinkolasitelineen kuskin kattokahvan tilalle, hintaan 8.95euroa Ylivieskan Autoåströmiltä. 8)

Tarkoitus ois omaani hommata ainakin 12V pistoke takakonttiin, takapenkin tuhkakuppi (kun tuota ei ollut mukana.. jäi entiselle omistajalle), kattoverhoiluun säilytyslokero siihen valojen taakse.. viimeks kun liikkeessä kysyin tuota säilytyslokeroa niin meinas että pitäisi irroittaa koko kattoverhoilu kuulemma pois, jotta sen sinne sais. Mut eihän tuo pidä paikkansa! Eihän se ole muuta kuin peitelevy pois ja napsauttaa lokeron paikalleen!?

Löytyyköhän vielä muita vastaavanlaisia osia? ..nyt en sitten tarkoita mitään Opel Vectra ja Signum lisävarusteita.

Onkohan mahdollista asentaa jälkikäteen juomanpitimet taakse siihen istuimen etureunaan? :roll: löytyyköhän sille valmista koloa verhoilun alta?
Löytyy Volvo V70 2.4d (D5) Summum Geartronic 2006 sekä Opel Astra 1.6 16v G 2001
Kreikanmeri
'Kadett'
'Kadett'

Re: C1/C2 Vectraan jälkiasennus tavaraa

Viesti Kirjoittaja Kreikanmeri »

ClassicGreen kirjoitti:Onko kukaan ostanut jälkikäteen C-mallin Vectraan mitään olemassa olevaan varustetasoon kuulumattomia varusteita/osia?

Itse ostin '06 Vectra Enjoy Wagoniini pari viikkoa sitten aurinkolasitelineen kuskin kattokahvan tilalle, hintaan 8.95euroa Ylivieskan Autoåströmiltä.
Ui ui.. ei paha hinta. Olen itsekin miettinyt vastaavaa jostain? Tonne Ylivieskaan vaan on hieman matkaa.. Mistähän mä löytäisin kuvan tosta telineestä?
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Itelläni on se aurinkolasi kotelo siinä karttavalon takana siinä katossa... maksoi automuovilla n.15€

En usko et saat sinne takapenkin eteen sitä mukitelinettä vaihtamatta koko penkkiä...
tammari
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tammari »

Tuolla olisi kuva molemmista vaihtoehdoista

http://www.opel-niedersachsen.de/brillenfach.html
ja asennusohjeet jos saksa taipuu
ClassicGreen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja ClassicGreen »

Kiitti Tammari, tuolta osoitteestahan löytyy yhtä sun toista :worship:

En tiennytkään että tuota kuskinpuolen aurinkolasitelinettä saa kahdella eri värillä!?

Mulla tais olla kuitenkin sävy sävyyn kattoverhoilun kans.. onneksi :P
Löytyy Volvo V70 2.4d (D5) Summum Geartronic 2006 sekä Opel Astra 1.6 16v G 2001
tammari
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tammari »

Eipä kestä
Täällä lisää
http://www.opel-problemforum.de/f63-%5B ... ra-signum/
Katselin tota takapenkin juomapullotelinettä omastani vaan eipä selvinnyt
selvinnee kun otat penkin irti onko siellä asennuspaikka.
Takapenkin 12v pistokin on poikaa että kaverit saa ladata kännynsä.
Keskikonsolin kyynärnoja olisipoikaa, lisää tavaratilaa.
Keskikonsolin "rollo" juomapulloteline on kans mukava.
Automaattisesti tummeneva taustapeilikin pelittää mukavasti (sisältää sadetunnistimen)
Ei minulla aivan tarpeellinen kun on tuo sähköinen takalasin aurinkoverho (ei käy wagoniin)
Mitähän muuta minulla kun on tossa pelissä kaikki herkut
Vastaa Viestiin