Omegan tehostin...

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
ricce88
'Kadett'
'Kadett'

Omegan tehostin...

Viesti Kirjoittaja ricce88 »

Onkohan noissa ohjaustehostimissa jonkinlainen suodatin, esim. säiliössä...Mull on Omega B 2,5 V6 (1994), mutt eiköhän se säiliö ole samanlainen kaikissa sen ikäisissä Opeleissa.. ???? Ja mitäköhän sen levyn alla on mikä on siell sisäll säiliöss...jonkinlainen kullanvärinen levy joka on kii torx-ruuvill..?!? Onks suodatin siell? Uskaltaako avata ettei siell oo sitt joku vitun jousi ja ruuvit ja muut lentää hevon-vit...

Ja, miten ne öljyt saa vaiheltuu...itse olen nyt pari kertaa tyhjentänyt säiliön pumpulla ja pistäny uutta tilalle...vanhaahan sinne jää, mutt jos tekee sen monta kertaa nii uusiutuu toi öljy siell ... ??? Eiks ni
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Re: Omegan tehostin...

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

ricce88 kirjoitti:Onkohan noissa ohjaustehostimissa jonkinlainen suodatin, esim. säiliössä...Mull on Omega B 2,5 V6 (1994), mutt eiköhän se säiliö ole samanlainen kaikissa sen ikäisissä Opeleissa.. ???? Ja mitäköhän sen levyn alla on mikä on siell sisäll säiliöss...jonkinlainen kullanvärinen levy joka on kii torx-ruuvill..?!? Onks suodatin siell? Uskaltaako avata ettei siell oo sitt joku vitun jousi ja ruuvit ja muut lentää hevon-vit...

Ja, miten ne öljyt saa vaiheltuu...itse olen nyt pari kertaa tyhjentänyt säiliön pumpulla ja pistäny uutta tilalle...vanhaahan sinne jää, mutt jos tekee sen monta kertaa nii uusiutuu toi öljy siell ... ??? Eiks ni
pumpulta irrottaa letkut ja päästää vanhaa pois.voi pyöräyttääkin. tilavuus ei kovin suuri.
KuvaKuva
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Vastaa Viestiin