opel aiheisia piirustuksia
opel aiheisia piirustuksia
niin tuli tuollanen villi ajatus että muistelen että joskus olen nähnyt jossain lehdessä sellaista juttua että omasta auton kuvasta voisi teetättää tuollaisen niinkuin tuos etusivulla tuo omega miksi tuollaista nyt sanotaan. Niin voisi teetättää tuollaisen kuva seinälle jos ei ole kauheen suollainen ja muutenki onko jollainen koemeusta asiasta?
ex astra x16xel
nyk. vectra B2 x20xev
nyk. vectra B2 x20xev
Re: opel aiheisia piirustuksia
Tarkotat vissiin karikatyyri kuvan autosta...?maaza84 kirjoitti:niin tuli tuollanen villi ajatus että muistelen että joskus olen nähnyt jossain lehdessä sellaista juttua että omasta auton kuvasta voisi teetättää tuollaisen niinkuin tuos etusivulla tuo omega miksi tuollaista nyt sanotaan. Niin voisi teetättää tuollaisen kuva seinälle jos ei ole kauheen suollainen ja muutenki onko jollainen koemeusta asiasta?
Eli tällasia... > http://www.cartooncars.com/printmenu.htm

^JS34, mistäs tollasia sun alakuvassa esiintyviä Opel -piirustuksia saa? 
Se etusivulla ollut Lotus Omega-aiheinen piirros on minun OCF:lle piirtämäni, muutamia muitakin vastaavia on tullut piirrettyä, viimeksi ihan tänä vuonnakin eräästä Opelista jonka mallisesta ei vaikuttanut löytyvän muita piirroskuvia, mutta ei kauhean useasti, tuollaisen kuvan tekemiseen menee kuitenkin sellainen pari iltaa yleensä väritettynä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70