kadetti ei käy tyhjä käynnilla
kadetti ei käy tyhjä käynnilla
mikä mahtaa olla vikana kun auto ei käy tyhjäkäynnilla juuri lainkaa!!! pitää ajaa ryyppy päällä jos ei halua että auto sammuu joka valoihin ja vaihteen vaihtoon.. ja pientä nykimistä myös ilmassa... tulpat,tulpan johdot,pyöriä,virranjakajan kansi on VAIHDETTU.. auto on vm88 1,2 litranen kadett
Re: kadetti ei käy tyhjä käynnilla
Ootko koittanu säätää tyhjäkäyntiä isommalle, jos Pierburg, niin ruuvi siellä takana kaasuvaijerin vieressä..., voi siellä joku alipaineletkukin olla irti/vuotaa...
Sillon kun vielä aktiivisesti kaasariautoilin niin toi vaiva (joka esiinty mulla yleensä syksyisin) korjaantui aina kunnon tujauksella Masinolia tai muuta vastaavaa. Ja kunnon tujaus tarkottaa esimerkiksi vajaata litraa melkein tyhjään tankkiin.
siinä pierburgissa tuukkeentuu herkästi se tyhjäkäyntisuutin mikä on siinä kaasarin päällä, joskus on saatu käymään, kun sitä ruuvia aukaisee erittäin vähän.
opel vectra c 2,2 gts
Onko muuten ajossa ongelmia(Tais kone hajota,ku sammu kesken viestin
).
no toimii näköjään.
Ventiiilit ettei oo säädöt kannollaan jossain.
Eikös tossa oo ykskurkkunen solex tai weber.missä kyllä se suutin siinä päällä.mut voi puhaltaa ilmalla ja oikeestaa koko kannen kaasrista avata ja puhistaa.
tai ees seos ruuvin ottaa irti ja puhaltaa ilmaa ja kiertää pohjaan,ja siitä n 3-4 kiekkaa auki ja sit käynnissä kohalleen.
Ilman otto putkessa talviasento läppä kanrsii tarkistaa.jos automaatti alipaineella ettei ota pelkkää kuumaa ilmaa.
ja itse koko kaasari ettei tiivisteestä löysällä ja vuoda.
no toimii näköjään.
Ventiiilit ettei oo säädöt kannollaan jossain.
Eikös tossa oo ykskurkkunen solex tai weber.missä kyllä se suutin siinä päällä.mut voi puhaltaa ilmalla ja oikeestaa koko kannen kaasrista avata ja puhistaa.
tai ees seos ruuvin ottaa irti ja puhaltaa ilmaa ja kiertää pohjaan,ja siitä n 3-4 kiekkaa auki ja sit käynnissä kohalleen.
Ilman otto putkessa talviasento läppä kanrsii tarkistaa.jos automaatti alipaineella ettei ota pelkkää kuumaa ilmaa.
ja itse koko kaasari ettei tiivisteestä löysällä ja vuoda.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...