Kadett C kirkkaat etuvilkut?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Manta i240
'Kapitän'
'Kapitän'

Kadett C kirkkaat etuvilkut?

Viesti Kirjoittaja Manta i240 »

Saakos jostain tämän mallisia vilkkuja, mutta kirkkaina: http://www.opelclubfinland.fi/jauto/kaar/m5.jpg ? Kyseessä tosiaan samat mitkä C Kadettissakin on.
Mulla on nyt nuo oranssit ja aloin pohtia joskos kirkkaat istuisi paremmin, mielipiteitä muilta harrastajilta? :)
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Kadett C kirkkaat etuvilkut?

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Saksan ebaysta oon itelleni ja parille kaverille noita tilaillu...Tossa ovat kiinni mun autossa:

http://i215.photobucket.com/albums/cc77 ... 008190.jpg
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Manta i240
'Kapitän'
'Kapitän'

Hitto, on ne kyllä aika asiallisen näköiset! Tarvii alkaa sieltä metsästää sitten, tarvii vaan kaivaa jostain saksan sanakirja esiin.. :D kiitoksia kuvasta ja infosta!
Putte
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Putte »

Noitakin on sitten kahta eri mallia. Esim. A-mantan vilkut ovat muuten täysin samanlaiset kun c kadetissa, mutta niistä puuttuu se huullos. Kadetissa lissit menevät ikäänkuin vilkunpohjan päälle reunoilta. Vähän vaikea selittää kun ei ole kuvaa malliksi.
Tosin jos vilkkusi ovat 100% varmuudella c kadetin omat niin sitten ei lienee ongelmaa.
Manta i240
'Kapitän'
'Kapitän'

Perskules, niin muuten olikin! Muistan kun noita nyt kiinni olevia hankin, niin silloin törmäsin molempiin. Tarviikin sitten tarkistaa kummat tuossa oikeasti olikaan.. mielestäni ne kyllä olivat c kadetin, mutta ei olisi eka kerta kun muisti tekee tepposet. Kiitos vinkistä!
Vastaa Viestiin